  • 1. Data: 2009-10-16 19:03:43
    Temat: Re: Poszukiwane [ble ble ble] MAR724 [...] - teraz poszukiwany STGP10NC60KD - lub zamiennik
    Od: "Bodzio SE" <b...@v...pl>

    Problemow ciag dalszy.

    Fajnie wiedziec jaka jest to czesc, ale nie fajnie gdy nie ma jej w sprzedazy, a z
    zamiennikiem nie zawsze jest tak jakby sie chcialo. Wiem juz, ze jest to
    STGP10NC60KD. Mam specyfikacje, ale nie ma w sprzedazy tej czesci. Zamiennik jaki mi
    zaproponowano w sklepie ...chyba w Krakowie, to IRG4BC40U. Lecz na jego schemacie
    ideowym brakuje diody, która wystepuje w oryginalnym ukladzie.
    Zas w innym sklepie zaproponowali mi STP10 itd z ktorego wynikalo, ze jest
    MOSFET-em... a w 100% nie byl gosciu przekonywujacy do podmianki zamiast IGBT.

    Moze ktos ma znajomego w sklepie elektronicznym, ktory trafniej rozkmini zamiennika,
    lub zlokalizuje oryginal. Potrzebuje 1 sztuke, a jak zadziala to 6 sztuk.

    Dziekuje za pomoc.

    BSE

  • 2. Data: 2009-10-16 21:14:58
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    Bodzio SE wrote:
> [...]
    > tej czesci. Zamiennik jaki mi zaproponowano w sklepie ...chyba w
    > Krakowie, to IRG4BC40U. Lecz na jego schemacie ideowym brakuje diody,

    Popatrz na IRG4BC40UD - 'D' na koncu to dioda

    > Zas w innym sklepie zaproponowali mi STP10 itd z ktorego wynikalo, ze
    > jest MOSFET-em... a w 100% nie byl gosciu przekonywujacy do podmianki
    > zamiast IGBT.

    ;-)

    --
    Jerry1111

  • 3. Data: 2009-10-17 17:41:19
    Od: "Bodzio SE" <b...@v...pl>

    Użytkownik "Jerry1111" <j...@w...pl.pl.wp> napisał w
    wiadomości news:hbanpb$o71$1@news.onet.pl...

    > Popatrz na IRG4BC40UD - 'D' na koncu to dioda

    > ;-)
    >

    > --
    > Jerry1111

    Dziękuję za pomoc i za linki do sklepów za granicą, gdzie są części jakie
    potrzebuję w oryginale.