  • Data: 2012-01-17 12:57:24
    Temat: Re: Poszukiwany stop
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Dalej nie rozumiem co ma twardość/kruchość w warunkach uderzenia
    >pocisku w pancerz do przydatności do obróbki np wiórowej...

    Ja tylko o tym ze moze i kruchy, ale nie peka :-)

    W sumie to nie wiem ... o jakis wiekszych problemach z obrobka nie
    slyszalem.

    >Do jakich bomb dosypuje się uran i w jakim celu?

    Do bomb to nie wiem, ale do pociskow - bo latwo przebija plyty
    pancerne.
    A potem wiekszosc takich pociskow lezy gdzies po okolicy i koroduje, a
    ludzie masowo nie wymieraja :-)

    J.