    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Poszukuję kierownika
    Date: Thu, 25 Feb 2010 08:52:06 +0000 (UTC)

    Michał Gut wrote:

    > dosc sporo takich lata tutaj:) raczej pod blokiem nie:) predzej za
    > ktoras brama w konstancinie :) jak napisal dman nie mazac sie i
    > nastepnym razem nie oszczedzac klaksonu:P

    Ech, normalnie jak ktoś mnie wnerwi na drodzie to mnie trzyma maks 10
    sekund.

    Ale tutaj nie odpuściłem, pojechałem kawałek za nim (uciekł mi po około
    1 km, na skręcie z podporządkowanej się wcisnął pomiędzy jadących z
    prawej) i zadzwoniłem na 112...

    Po prostu debil jakich mało.

    Stoję przed skrzyżowaniem, Trojdena ze Żwirkami, skręcam z Trojdena w
    lewo. To wredne skrzyżowanie bo światła dla Trojdena są krótko i długo
    jest czerwone.

    W każdym razie ni z tego ni z owego mi zgasł silnik. Znaczy sądzę że to
    czujnik niskich obrotów, bo już miał narowy, zamówiłem nawet i leci ze
    stanów (tam kosztuje 20 dolców, u nas aso woła 650 pln), ale nieważne.

    Zgasł, więc skrzynia na N, przekręcam kluczyk, zapalam, odpalił, ale w
    tym czasie zapaliło się zielone. Więc skrzynia na D, chwilka żeby
    zapiął, i ruszam, ale wcześniej ten idiota się wkurwił, ominął mnie po
    prawej (zawsze się tam przytulam do linii, żeby zostawić miejsce po
    prawej dla skręcających w prawo), i wjechaliśmy na skrzyżowanie równo.
    Niby nie problem, bo żwirki mają dwa pasy, więc ja na lewy on na prawy
    i nie byłoby problemu.

    Tylko że ten idiota celowo ścina zakręt, trąbi, przyciska mnie do
    krawężnika, ja hamulec. Wcisnął się przede mnie i jedzie 20 km/h. Ja na
    prawy, on zarzuca w prawo. Ja na lewy, wcisnąłem się tak do połowy
    jego, a ten skurwiel w lewo i znowu na krawężnik mnie spycha. Jakby nie
    to że jechałem z żoną, to bym po prostu pojechał dalej, i potem się
    remontował z jego OC, ale nie chciałem jej stresów robić.

    Hamulec, on chwilę jedzie prosto, wraca na prawy, ja w palnik, jestem
    obok niego, a ten odbija w Rostafińskich w prawo. Więc hamulec, i za
    nim, dojechaliśmy do Batorego (a dokładniej Boboli), i tam dał w prawo
    w Boboli, ja już nie ryzykowałem, a miałem już jego numery...

    Po prostu skurwiel próbował użyć tej swojej kolubryny jako narzędzia,
    bo ja rozumiem - komuś przypadkiem zajechać drogę, nieuwaga, błąd
    ludzki. Ale to ścierwo robiło to celowo.

    --
    Pozdro
    Massai