  • Data: 2010-02-25 09:45:03
    Temat: Re: Poszukuję kierownika - czyli jak sobie przedluzyc malego w terenowce
    Od: "Maciej M." <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-02-25 08:04, Massai wrote:
    > samochodu Toyota Landcruiser, o numerach WPI 36Gx.
    >
    > Chętnie kupię tę brykę, jak już ci odbiorą prawko, skurwysynu.

    No wlasnie.

    Nie wiem co takiego maja do siebie kierownicy w terenowkach, ale
    wyraznie odnosze wrazenia ze samce to kupuja sobie auta zeby sobie
    przedluzyc i czuc ze wiekszy moze wszystko.

    Wczoraj jeden burak namietnie "gnal" autostrada A4 jakies 100kmh lewym
    pasem... i jeszcze sie jak kretyn patrzyl jak go wyprzedzam prawym pasem
    jednoczesnie zjezdzajac zjadem z autostrady...

    Dzisiaj drugi burak najpierw z pasa do jazdy wlewo wpieprzyl sie na pas
    do jazdy na wprost, potem to samo tyle ze w druga strone, to pasa do
    jazdy w prawo pojechal w ... lewo.

    Wczesniej podobny numer - nastepny kretyn w Jeep'ie Compassie odwalil. I
    na okraglo tak jakby sie dobrze poprzygladac.

    Czekam tylko na takiego buca, zobaczymy co zrobi jak nie odpuszcze jak
    zacznie mi sie wpieprzac przed maske...

    Pozdrawiam,

    --
    MM