  • 1. Data: 2010-02-25 08:04:10
    Temat: Poszukuję kierownika
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    samochodu Toyota Landcruiser, o numerach WPI 36Gx.

    Chętnie kupię tę brykę, jak już ci odbiorą prawko, skurwysynu.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 2. Data: 2010-02-25 08:28:30
    Temat: Re: Poszukuję kierownika
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    miał naklejkę grupową?

  • 3. Data: 2010-02-25 08:36:09
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Michał Gut wrote:

    > miał naklejkę grupową?

    Nie, ale może ktoś zobaczy tę furkę u sibie pod blokiem i da cynk ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 4. Data: 2010-02-25 08:54:37
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:hm5999$63m$1@news.onet.pl ! Pewnie
    kiero jakis, ten Massai . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na
    uszy:

    Nie, ale może ktoś zobaczy tę furkę u siebie pod blokiem i da cynk ;-)

    NTG: pl.misc.frustracja.za.kolkiem ;>

    Jasne...pewnie ludzie nie maja co robic tylko gapic sie w Piasecznie z
    kartka czy to nie aby ten LCka.
    Nos wytrzyj, herbatke wypic i sie nie mazac ;-P

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 5. Data: 2010-02-25 09:22:32
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Nie, ale może ktoś zobaczy tę furkę u sibie pod blokiem i da cynk ;-)

    dosc sporo takich lata tutaj:) raczej pod blokiem nie:) predzej za ktoras
    brama w konstancinie :)
    jak napisal dman nie mazac sie i nastepnym razem nie oszczedzac klaksonu:P

    sir

  • 6. Data: 2010-02-25 09:45:03
    Temat: Re: Poszukuję kierownika - czyli jak sobie przedluzyc malego w terenowce
    Od: "Maciej M." <x...@i...pl>

    On 2010-02-25 08:04, Massai wrote:
    > samochodu Toyota Landcruiser, o numerach WPI 36Gx.
    >
    > Chętnie kupię tę brykę, jak już ci odbiorą prawko, skurwysynu.

    No wlasnie.

    Nie wiem co takiego maja do siebie kierownicy w terenowkach, ale
    wyraznie odnosze wrazenia ze samce to kupuja sobie auta zeby sobie
    przedluzyc i czuc ze wiekszy moze wszystko.

    Wczoraj jeden burak namietnie "gnal" autostrada A4 jakies 100kmh lewym
    pasem... i jeszcze sie jak kretyn patrzyl jak go wyprzedzam prawym pasem
    jednoczesnie zjezdzajac zjadem z autostrady...

    Dzisiaj drugi burak najpierw z pasa do jazdy wlewo wpieprzyl sie na pas
    do jazdy na wprost, potem to samo tyle ze w druga strone, to pasa do
    jazdy w prawo pojechal w ... lewo.

    Wczesniej podobny numer - nastepny kretyn w Jeep'ie Compassie odwalil. I
    na okraglo tak jakby sie dobrze poprzygladac.

    Czekam tylko na takiego buca, zobaczymy co zrobi jak nie odpuszcze jak
    zacznie mi sie wpieprzac przed maske...

    Pozdrawiam,

    --
    MM

  • 7. Data: 2010-02-25 09:52:06
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Michał Gut wrote:

    > dosc sporo takich lata tutaj:) raczej pod blokiem nie:) predzej za
    > ktoras brama w konstancinie :) jak napisal dman nie mazac sie i
    > nastepnym razem nie oszczedzac klaksonu:P

    Ech, normalnie jak ktoś mnie wnerwi na drodzie to mnie trzyma maks 10
    sekund.

    Ale tutaj nie odpuściłem, pojechałem kawałek za nim (uciekł mi po około
    1 km, na skręcie z podporządkowanej się wcisnął pomiędzy jadących z
    prawej) i zadzwoniłem na 112...

    Po prostu debil jakich mało.

    Stoję przed skrzyżowaniem, Trojdena ze Żwirkami, skręcam z Trojdena w
    lewo. To wredne skrzyżowanie bo światła dla Trojdena są krótko i długo
    jest czerwone.

    W każdym razie ni z tego ni z owego mi zgasł silnik. Znaczy sądzę że to
    czujnik niskich obrotów, bo już miał narowy, zamówiłem nawet i leci ze
    stanów (tam kosztuje 20 dolców, u nas aso woła 650 pln), ale nieważne.

    Zgasł, więc skrzynia na N, przekręcam kluczyk, zapalam, odpalił, ale w
    tym czasie zapaliło się zielone. Więc skrzynia na D, chwilka żeby
    zapiął, i ruszam, ale wcześniej ten idiota się wkurwił, ominął mnie po
    prawej (zawsze się tam przytulam do linii, żeby zostawić miejsce po
    prawej dla skręcających w prawo), i wjechaliśmy na skrzyżowanie równo.
    Niby nie problem, bo żwirki mają dwa pasy, więc ja na lewy on na prawy
    i nie byłoby problemu.

    Tylko że ten idiota celowo ścina zakręt, trąbi, przyciska mnie do
    krawężnika, ja hamulec. Wcisnął się przede mnie i jedzie 20 km/h. Ja na
    prawy, on zarzuca w prawo. Ja na lewy, wcisnąłem się tak do połowy
    jego, a ten skurwiel w lewo i znowu na krawężnik mnie spycha. Jakby nie
    to że jechałem z żoną, to bym po prostu pojechał dalej, i potem się
    remontował z jego OC, ale nie chciałem jej stresów robić.

    Hamulec, on chwilę jedzie prosto, wraca na prawy, ja w palnik, jestem
    obok niego, a ten odbija w Rostafińskich w prawo. Więc hamulec, i za
    nim, dojechaliśmy do Batorego (a dokładniej Boboli), i tam dał w prawo
    w Boboli, ja już nie ryzykowałem, a miałem już jego numery...

    Po prostu skurwiel próbował użyć tej swojej kolubryny jako narzędzia,
    bo ja rozumiem - komuś przypadkiem zajechać drogę, nieuwaga, błąd
    ludzki. Ale to ścierwo robiło to celowo.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 8. Data: 2010-02-25 10:01:39
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:hm5dnm$hv5$1@news.onet.pl ! Pewnie
> [...]

    > Ale tutaj nie odpuściłem, pojechałem kawałek za nim (uciekł mi po około
    > 1 km, na skręcie z podporządkowanej się wcisnął pomiędzy jadących z

    Pogratulowac zony...ze Ci wpierdolu nie spuscila za nadszarpnieta meska
    ambicje na drodze ;>
    I ciesz sie, ze nie wysiadl na swiatalach zwalisty czarnuch bo bys gupio
    wygladal puchnac na potege ;>
    Naprawde nie warto. Jak nie masz argumentu w postaci bejsbola/klamki i nie
    jedziesz sam to sie w to nie pakuj.
    Aha, i nie mazgaic sie tutaj bo to nie sciana placzu. Co najwyzej usmiech z
    politowaniem dostaniesz...taki stary (pmsowiec) a tak sie podlozyles ;)

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 9. Data: 2010-02-25 10:08:52
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Maciej M. wrote:

    > Czekam tylko na takiego buca, zobaczymy co zrobi jak nie odpuszcze jak
    > zacznie mi sie wpieprzac przed maske...

    Ja wczoraj miałem fajną sytuację z udziałem terenówki :) Dojechałem na
    2-pasmowej w Bielsku do świateł (akurat było czerwone). Stałem na prawym pasie i
    czekam. Z lewej strony podjechała jakimś duzym Subaru (terenowym, nowocześnie
    wyglądającym) młoda babeczka - na oko 30 lat. Gada przez telefon jak najęta i od
    czasu do czasu dodaje ostro gazu - chyba chciała pokazać, że ma power motor pod
    maską. Zakłądam, że miała tam jakiś potężny silnik. Zmiana światła i ruszyła z
    impetem. Tylko nie przewidziała, że ja na dwójce bez najmniejszego problemu
    ponad setkę wyciagam i też nieco koników mam pod maską. Ale miała zdziwko po
    okołu stu metrach :)

    PS. Prawie tak samo jak ja, kiedy mnie Lancer Evo X w Poznaniu na 2-pasie ze
    startu smyrnął, że nawet nie zdążyłem powąchać jego spalin ;) hehehehe

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 10. Data: 2010-02-25 10:50:42
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    Massai pisze:
    > samochodu Toyota Landcruiser, o numerach WPI 36Gx.

    WPI - siedlisko warsiawskiej bohemy