  • Data: 2010-02-25 11:37:03
    Temat: Re: Poszukuję kierownika
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tadeusz wrote:

    > to ty zwyczajny parszywy kapelusznik jesteś... :)

    No, ostatnio się zepsuło, 12,5-12,7 bo odpinałem aku i mi się źle
    skrzynia nauczyła, i niepotrzebnie za długo ciągnie na każdym z biegów.
    Muszę ją nauczyć na nowo.

    > w dodatku albo kłamiesz z tym spalaniem albo w jakiejś
    > pipidówie jeździsz a nie w mieście...
    > bo w DC 12 l/100 km to pali R4 2.0 normalnie jeżdżony

    Mam cyknąć fotę kompa? ;-)
    Mój rekord to 10,9, na 600 km po mieście, ale wtedy to rzeczywiście się
    pilnowałem.
    Przy czym ten samochód u poprzedniego właściciela nie schodził poniżej
    14,5 po mieście...

    W weekend będę robił zegarki, to zresetuję kompa skrzyni przy okazji,
    nauczę na nowo i po 2 tygodniach wrzucę filmik z komputera.

    --
    Pozdro
    Massai