  • Data: 2010-02-25 11:43:25
    Temat: Re: Poszukuję kierownika
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:hm5hqs$udh$1@news.onet.pl ! Pewnie
    kiero jakis, ten Massai . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na
    uszy:

    > Męską ambicję? Wiesz, ja nie potrzebuję się dowartościowywać na drodze.
    > A już na pewno nie przejmę się jakimś śmigającym, ścigającym się.

    A to niby co? ;) :
    "Ale tutaj nie odpusciłem"...zdecydowanie wiecej instynktu niz reszty ;)
    Faceci to proste maszyny cieplne..dasz im zajaca to beda gonic ;)

    > A co do mojego stylu jazdy - wystarczająco wymowne powinno być to że
    > mam w samochodzie prawie 3 litrowy silnik benzynowy V6, a średnie
    > spalanie w mieście jakoś samo utrzymuje się poniżej 12 litrów ;-)

    No to jak Ci Tadziu napisal...a od siebie dodam, ze z takim spalaniem to
    sie nie dziw, ze wkurwiasz co drugiego za kolkiem ;) Jestes zwyczajna
    zawalidroga w DC.

    > Zresztą, jakoś zwalistego czarnucha się nie boję. Cóż takiego mi może
    > zrobić? Będzie chciał mnie pobić? Toż to kryminał, za jakieś akcje na
    > drodze dostanie grzywnę, a za pobicie pójdzie siedzieć... tacy wbrew
    > pozorom dość dobrze wiedzą co im grozi.

    jasne jasne, ale trwaly uszczerbek na zdrowiu to pikus...grunt, ze
    naprawiles swiat ;-P
    Jakbys sie poczul gdyby trwale kalectwo uniemozliwilo jazde samochodem? No
    chyba, ze to dla Ciebie niewiel znaczy ;)

    > Mazgaić? Codziennie tu ktoś opisuje scenki na drodze ;-)

    Dlategpo czytam, pokiwam z politowaniem glowa i najczesciej mam to w dupie.
    Ale jesli jakis znajomszy nick sie pojawia to sie zastanawiam nad motorem
    takiego dzialania.
    Ale zdaje sie, ze to juz staje sie tutaj regula, takie biadolenie do
    monitora ;) Grupa ewoluuje.

    > BTW. Dzwonili pół godziny temu że go zatrzymali, wyparł się oczywiście
    > całej sytuacji, i poprosili żebym wpadł zeznać formalnie. I się
    > przejdę, żonę wezmę żeby był drugi świadek.
    > Jak się okazuje kretyn nie miał prawka, odebrali mu jakiś czas temu za
    > jakieś przewiny.

    Aaa...no to szczescie, ze trud sie oplacil chociaz...sasiada tez wez na
    swiadka.

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec