  • Data: 2022-12-01 14:24:19
    Temat: Re: Powerbank vs akumulator motocyklowy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 1 Dec 2022 12:43:25 +0100, Adam wrote:

    > Sam byłem świadkie, jak w JW do przemiału szły nowiutkie buty, mundury oraz
    > (co najbardziej bolało) skrzynie naprawcze.

    A nieuzywane akumulatory ? :-)

    > A w takiej skrzyni to czasem
    > było pół samochodu w częściach: kable, cewki, aparaty zapłonowe, świece,
    > gaĹşniki.

    No, jak sie wojsko jakiegos pojazdu pozbywalo, to skrzynki
    niepotrzebne.

    > Mnie się tylko udało zdobyć parę butów, ale oficjalnie: trzeba było napisać
    > podanie.

    Teraz takie rzeczy wyprzedaje AMW.

    Z butami moze byc grubsza historia, bo czesc munduru ... noszenie
    munduru chyba zakazane, to i sprzedac cywilom glupio.

    Ale buty, kurtki, koszule, swetry - AMW sprzedaje.
    Nie wiem - munduru nie stanowią, czy to stare typy i uniewaznione ...

    Akumulatorow w ofercie nie ma.
    Ale moze to tylko chwilowe. Zlom akumulatorowy sprzedawali na tony.
    Ewentualnie ... akumulator do czolgu to tylko dla koncesjonowanych
    handlarzy, wszak element uzbrojenia :-)

    J.