    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Powerbank vs akumulator motocyklowy
    Date: Thu, 1 Dec 2022 17:33:41 +0100

    On Thu, 01 Dec 2022 00:26:21 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Apropos, bawił się ktoś kiedyś takim awaryjnym odpalaczem?
    > https://www.aliexpress.com/i/33057457396.html
    >
    > Jak widze przy niektórych te mikrokabelki z mikrowtyczką to mi się
    > dziwnie robi, ale są i takie co wygladają adekwatnie.

    Ja sie nie bawilem, ale
    https://youtu.be/7ZK5TZWJ_88?t=693

    https://www.youtube.com/watch?v=JN8A2nIMUWA

    Inna sprawa, ze kosztuje to wiecej niz aku olowiowy,
    wiec nie bardzo widzę sens kupowania do prywatnego uzytku
    ... chyba, ze ktos potrzebuje duzego powerbanka, albo ma flote
    samochodow.

    Chociaz ... $75 to juz nie wiecej.

    J.