    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Powerbank vs akumulator motocyklowy
    Date: Fri, 2 Dec 2022 16:25:28 +0100
    <e...@g...com>
    <o...@4...net>
    <7...@g...com>

    On Fri, 2 Dec 2022 06:49:28 -0800 (PST), alojzy nieborak wrote:
> [...]
    iej-jakosci-obuwie-wojskowe-wojasa-tez-czasem-moze-s
    ie-popsuc

    > Widocznie PL ryneczek/państwówka dalej jest 30 lat za murzynami.
    > Wystarczy popatrzeć jak komercha rozwiązuje takie problemy, np. dają górką 1-3%
    towaru
    > na gwarancję i sprzedawca w razie czego ma na wymianę.

    A jak bedzie 10% reklamacji?

    > Może brak smarowidła pod stołem? Nie wiem:) Nie mi tym sadzić.
    > Witamy w realnym świecie.

    Chodzi mi tylko o to, czy 99% dobrych butow to dobry wynik, czy zly ?
    :-)

    > Pamiętasz karabinek Grot jak pismaki z niemieckiej budy dla polaków zmieniły
    szczekanie?
    > Kiedy nasze u żłoba: ach jak cmokamy, zachwalamy i peany ślemy,
    > ogólnie zachwyty bez końca, karabinek Grot nawet z nagrodami od samych ministrów!
    > Kiedy ich u żłoba: aj, zacinajo się, piachu naleciało nie szczelajo, coś takie
    krzywe i w ogóle nie takie jak być powinny,
    > fukamy i krzywimy się.

    No ale moze po prostu wady zaczeły wychodzic jak u zloba byl kto inny.
    Albo wady naglasniala jeszcze inna osoba, juz bo cos dla siebie
    zalatwic, a "niemiecka" tuba podchwycila.

    Nawiasem mowiac - Niemcy odkryli problem ze swoim karabinkiem.
    Tez sie przegrzewa, jak go intensywnie uzywac.

    J.