eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPozdrawiam wąsacza w Citroenie C8 - polecam reedukację z zasad ruchu drogowego › Re: Pozdrawiam wąsacza w Citroenie C8 - polecam reedukację z zasad ruchu drogowego
    From: Jerry <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pozdrawiam wąsacza w Citroenie C8 - polecam reedukację z zasad ruchu
    drogowego
    Date: Fri, 26 Feb 2010 08:35:13 -0800 (PST)

    > To Twoja pierwsza jazda po zdaniu PJ, że tak się ekscytujesz? Ludzie
    > jeżdżący głupio czasem się zdarzają i nie ma co się tym specjalnie
    > denerwować.
    >
    > --
    > cokolwiek

    hehe, nie. dziś po prostu osiągnąłem apogeum w....a. może to wpływ
    pogody? po prostu ostatni tydzień to katastrofa - a to jakiś
    "bysnesmen" zagadany przez telefon, wjeżdżający pod koła innych na
    skrzyżowaniu, a to paniusia w kwiecie wieku hamująca gwałtownie z 90
    do 0, żeby przeczytać swoim słabym wzrokiem numer budynku, albo jakiś
    cymbał ładujący się na chama do skrętu w prawo.

    Od poniedziałku, co dzień miałem 2-3 przygody grożące wypadkiem. Mam
    elastyczne godziny pracy i staram się omijać szczyt, właśnie po to
    żeby się nie wypalać ze złości. Od początku roku nie miałem łącznie
    tylu przygód co w tym tyg. Wiosna idzie i nagle wszystkim odpie....la?
    sorry za spamowanie, ale musiałem podzielić się tym wkurw...m, żeby
    nie zacząć się ciachać naostrzoną tekturką.