eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPozdrawiam wąsacza w Citroenie C8 - polecam reedukację z zasad ruchu drogowego › Re: Pozdrawiam wąsacza w Citroenie C8 - polecam reedukację z zasad ruchu drogowego
  • Data: 2010-02-26 20:04:12
    Temat: Re: Pozdrawiam wąsacza w Citroenie C8 - polecam reedukację z zasad ruchu drogowego
    Od: amos <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Lut, 15:20, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > Nie, to tylko problem z zakresu inteligencji i IQ wi kszego od rozmiaru
    > buta - jak nie ma najlejki, to w zasadzie s prawie zerowe szanse, e czyta
    > grup .
    > Wobec tego to jest  NTG - od takich spraw jest pr gierz.

    Waldku, pozwol, ze wyprowadze Cie z bledu.
    Czytam grupe niemal regularnie od dobrych 3 lat. Naklejki nie mam i
    nie zamierzam miec. Nie czuje takiej potrzeby mimo, ze (niemal)
    wszytkich grupowiczow lubie.

    Ale moze dlatego, ze nie mam wasow ;)

    Sam czesto mam ochote poczestowac burakow z wawki paroma epitami na
    grupie, ale zanim dojade do domu mi przechodzi.
    Pewnie dlatego, ze sam dobrze wiem, ze nie raz kogos tez wkurzylem.
    Nikt nie jest doskonaly...
    --
    pozdrawiam
    amos