  • Data: 2020-10-05 15:22:19
    Temat: Re: Poziom naładowania akumulatora
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-10-05 o 14:57, Cavallino pisze:
    > W dniu 05-10-2020 o 14:44, cef pisze:

    > Nie doszukuję się żadnego dna, tylko piszę z doświadczenia jakiego typu
    > problemy mogą się zdarzyć.

    > Albo stwierdzają np "opad masy" i wysyłają Cię na drzewo.
    > Poguglaj jaka jest skala odmów naprawa akumulatorów na gwarancji, to
    > może coś ci to da do myślenia.

    Urban legend - do tego internetowa.
    Nie zetknąłem się z tym ani żaden mój znajomy użytkownik auta, który mial
    problem z akumulatorem.

    > Zastanawiałem się skąd tego się tyle bierze - ale teraz już wiem.
    > Z powodu ludzi takich jak Ty, którzy nie zmierzyli sprawności samochodu,
    > a wręcz upierają się żeby tego nie zrobić,  ale chcą wymieniać
    > akumulator i ew. egzekwować gwarancję.....

    Za daleko idący wniosek. Jak by mi padał roczny akumulator, to oczywiście
    bym się zastanawiał dlaczego tak się stało i minimum zostało by sprawdzone.
    Jak nawet jeszcze nie zaczyna padać a ma już 5 lat i działa i nie
    nie stwierdzono przy ostatnim przeglądzie, że coś jest niesprawne w aucie,
    to mi sie nie chce nic mierzyć, bo nie ma takiej potrzeby.