-
Data: 2010-01-18 12:33:17
Temat: Re: Praca alternatora (ładowanie) raz jeszcze
Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]J.F. pisze:
> Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury>
>> > zamiast wsiąść i poprosu jechać to muszę
>> > najpierw poczekać parę minut aż przestaną grzać świece by było
>> > ładowanie.
>>
>> Jest kompletnie bez sensu.
>> Zamiast jechać te parę minut z konkretnymi prędkościami obrotowymi,
>> przy których zapewne alternator daje radę i nie ma deficytu prądu,
>> ty stoisz kręcąc silnik na wolnych obrotach, przy których alternator
>> nie wyrabia, czyli rozładowujesz sobie w tym czasie akumulator...
>
> Tak do konca bez sensu to nie jest - wydluza sobie czas pracy silnika,
> dzieki czemu akumulator jest jednak w sumie ladowany.
Jeśli tylko na wolnych ma deficyt, to trzymanie w tym stanie jest czystą stratą.
Jak jest lepiej: rozładowywać przez 5 minut (postój) i ładować przez 15 (droga),
czy od razu jechać i tylko ładować przez te 15? Przecież jasne że to drugie,
bo bilans lepszy.
> Pytanie czy gdyby pojechal to deficyt by znikl [prawdopodobne]
No tego właśnie nie wiemy. Jeśli deficyt utrzymuje się przy jeździe (wątpię),
to optymalna strategia może być inna
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.01.10 14:12 J.F.
- 18.01.10 14:28 Jakub Witkowski
- 18.01.10 14:32 Jakub Witkowski
- 18.01.10 15:02 KA-RAM-BA
- 18.01.10 15:03 KA-RAM-BA
- 18.01.10 15:06 KA-RAM-BA
- 18.01.10 15:09 KA-RAM-BA
- 18.01.10 15:59 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Taka ciekawostka pożarowa :)
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
Najnowsze wątki
- 2025-07-31 Zabójcze zwycięstwo policji nad maczetownikiem [Sosnowiec]
- 2025-07-30 Taka ciekawostka pożarowa :)
- 2025-07-30 Danina dla artystów, tworców i producentów od zakupu sprzętu elektronicznego.
- 2025-07-30 Białystok => Software Engineer .Net <=
- 2025-07-30 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-30 Kolejni bezrobotni inżynierowie na zasiłkach...
- 2025-07-30 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-07-30 Warszawa => Konsultant Wiodący SAP PP <=
- 2025-07-30 MILLER ZAORAŁ PRO-UKRAIŃSKIEGO REDAKTORA
- 2025-07-29 "cywilny przemysł stoczniowy w USA praktycznie nie istnieje"
- 2025-07-29 Błąd w Sofcie Powodem Wymiany 3 Duńskich Fregat Typu Iver Huitfeldt
- 2025-07-29 Re: PLL LOT na pokładzie zemdlało kilku pasażerów, a linie lotnicze nie zapewniły nawet podstawowego wsparcia - choćby szklanki wody.
- 2025-07-29 Re: Podkreślają też wielką szkodliwość zdrowotną wiatraków, które usytuowane bardzo blisko siedlisk ludzkich mają negatywny wpływ na zdrowie ludzkie".
- 2025-07-29 Re: bełkot reklamowy eSIM, których nikt nie chce, bo są niebezpieczne.
- 2025-07-29 Błąd w Sofcie Powodem Wymiany 3 Duńskich Fregat Typu Iver Huitfeldt