  • Data: 2021-05-25 13:04:08
    Temat: Re: Prad 2
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 25 May 2021 12:20:37 +0200, Cavallino wrote:

    > Nawet sami już się na swoich oficjalnych stronach przyznają.
    > Ale zawsze możesz poszukać innych, lepszych źródeł.

    Ja tam na ich oficjanych stronach nic nie moge znalezc,
    czyli na www.gov.pl

    mamy to
    https://www.tvp.info/53975052/szczyt-ue-premier-mate
    us-morawiecki-czechy-zgodzily-sie-wycofac-wniosek-do
    -tsue
    i to
    https://www.tvp.info/53986454/turow-czechy-wycofaja-
    skarge-do-tsue-po-podpisaniu-umowy-z-polska-konferen
    cja-prasowa-rzadu

    Z kwoty 45 mln euro mozna wnioskowac, ze chodzi o wszystkie postulaty
    Czechow, ale ... czy wczesniej im to obecalismy, czy to ciagle w
    sferze negocjacji bylo?

    i jeszcze to
    https://elturow.pgegiek.pl/Aktualnosci/pge-udostepni
    a-protokol-z-konsultacji-transgranicznych-ze-strona-
    czeska

    P.S. 45 mln euro ... jakies 5% kosztow budowy jednego bloku 500MW.
    https://elturow.pgegiek.pl/Projekty-rozwojowe

    A swoja droga - kiedys robilismy generatory, turbiny, nawet
    eksportowalismy, a teraz z Japoni.

    > Fakt jest niezaprzeczalny - można było się dogadać wcześniej, ZAMIAST
    > podpalać lont.
    > Ale ta ekipa nigdy nie jest do tego zdolna po dobroci jak widać.

    A to jak najbardziej - nie raz pokazala, ze kompromis i negocjacje to
    nie dla nich.
    Chwilowo wydaje sie, ze trafili na mocniejszego.

    J.