  • Data: 2009-08-27 12:06:00
    Temat: Re: Prawdę facet napisał.
    Od: "Gumis" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > hopie
    > powiemi jedno ci marketingowcy w ciciolinach z napisami
    > moze i jezdza po chamsku (bo im siem spieszy) ale wprawe w tym jezdzeniu
    > maja niewaska
    > kolesie wala po 300 km dzien w dzien, drogi na swoim terenie (ruting to
    > siem nazywa w ichnim slangu bodajrze)
    > maja opanowane do perfekcji, jezdza niezaleznie od warunków
    > atmosferycznych lato-zima

    E nio dla mnie BOMBA...
    Tylko ciekawe jak wciskaja sie na zakrecie i pani przed ktora sie wciskaja
    SPANIKUJE???
    Ja nie mowie o ich umiejetnosciach ale o KULTURZE jazdy i ZAGROZENIU jakie
    taka jazda zalatwiaja innym na drodze....

    > rozwalony samochód to strata premii albo brak sprzedazy = strata premii

    spanikowany kierowca w otoczeniu takiego delikwenta=strata...ZYCIA
    czasem...:-(((

    Rowniez Gumis