  • Data: 2014-02-18 11:53:38
    Temat: Re: Prawko a1
    Od: "James" <n...@d...for.spam> szukaj wiadomości tego autora

    >"Grzybol" wrote...
    >"James" napisał...
    >
    >Widać, że nie masz wyższego wykształcenia. I piszesz idiotyzmy. Oni NIGDY
    >nie będą lekarzami, prawnikami, sędziami... To potencjalni zamiatacze ulic,
    >emigranci, handlarze marihuany, przepychacze kibli. Oczywiście, przy
    >odrobinie szczęścia. Ten kraj nie jest jeszcze na tyle popierdolony, żeby
    >takie gimbusy zdobyły tu jakiekolwiek wykształecenie poza gimnazjalnym...

    Dużo potrafisz wywnioskować ;)
    Mam nadzieję, że to co napisałem to idiotyzmy. Z drugiej strony niedawne
    przykłady "profesorów" z wyższych uczelni dają wrażenie, że jednak poziom
    się obniża. Może ten konkretny gimbus nie osiągnie nic więcej niż stanowisko
    dyplomowanego operatora miotły ręcznej, ale kolejne pokolenia... jego
    dzieci, wnuki. Obawiam się, że jednak poziom inteligencji spada, bo życie
    jest coraz łatwiejsze. Dodatkowo jest przyzwolenie. Zamiast sprawić lanie i
    zagonić gnoja do książek mówi się teraz, że biedny chłopczyk ma dyswszystko
    i nie wolno go dyskryminować. Poprawność...

    James