  • Data: 2023-02-28 19:37:43
    Temat: Re: Preselektor adresu
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 28/02/2023 18:52, LordBluzg(R)?? wrote:
    > Aha, czyli taki?
    > https://pl.rs-online.com/web/p/przelaczniki-obrotowe
    /7118410 no ten
    > akurat ma 9 pozycji, czyli źle :/

    Prawie dobry. Poza tym, że ma 9 pozycji, ma też wystające pokrętło, te
    co miałem miały "pokrętło na śrubokręt" jak w potencjometrach
    montażowych i były płaskie.

    Po prostu byłem ciekaw, czy ktoś to [jeszcze] produkuje, bo od ręki same
    BCD i albo mam złe słowa kluczowe, albo faktycznie nikt tego nie chce już.

    Dzięki za znalezienie.