  • Data: 2020-03-23 13:57:39
    Temat: Re: Prezentacja numeru
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2020-03-21 o 09:25, J.F. pisze:

    >Wyszło na to, że masz rację. Jakoś zasugerowałem się tym, że miałem
    >dawno temu jakiś telefon i on chyba świecił przy odłożonej.
    >A może konfabuluję i świeciła klawiatura po podniesieniu. :-)

    Pewnie tak, albo mial zasilacz.
    Bo swiecenie to juz sporej mocy wymaga, i nawet na bateriach moze byc
    trudno
    (myszki bezprzewodowe mnie zadziwiaja).

    Natomiast mogl cos pokazywac na wyswietlaczu LCD.
    LCD bardzo malo pradu wymaga, przynajmniej te proste.

    I moze nawet po podniesieniu sluchawki sie podswietlenie wlaczalo -
    ale pokazywal caly czas.

    J.