  • 1. Data: 2023-07-15 19:11:00
    Temat: Prigożyn rozsyła za darmo
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    a w kapitaliźmie płacz i płac ;)

    Kogo nie zaskoczy cena ręka w górę

    tradycyjny, prawdziwe drewno, poświęcony przez biskupa.

    https://toya24.pl/product-pol-10004830-MLOTEK-SLUSAR
    SKI-10KG-TRZONEK-DREWNIANY.html

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    jebać fliperów pasożytów hieny cmentarne

  • 2. Data: 2023-07-15 20:13:33
    Temat: Re: Prigożyn rozsyła za darmo
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 15.07.2023 o 19:11, PiteR pisze:

    > a w kapitaliźmie płacz i płac ;)
    >
    > Kogo nie zaskoczy cena ręka w górę
    >
    > tradycyjny, prawdziwe drewno, poświęcony przez biskupa.
    >
    > https://toya24.pl/product-pol-10004830-MLOTEK-SLUSAR
    SKI-10KG-TRZONEK-DREWNIANY.html

    Reklamujesz drogiego pośrednika.
    Budowlany 180zł
    https://allegro.pl/oferta/mlotek-mlot-10-kg-budowlan
    y-13236260375
    Kamieniarski 50zł
    https://allegro.pl/oferta/mlotek-kamieniarski-10-kg-
    m3062-13388560540
    Ślusarski 210zł
    https://allegro.pl/oferta/mlotek-slusarski-10kg-1267
    3213027

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2023-07-15 23:45:52
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:u8ung6$gfs$1$Radoslaw@news.chmurka.net>
    user RadosławF pisze tak:

    SKI-10KG-TRZON

    > Reklamujesz drogiego pośrednika.

    Chyba jesteś niemądry?
    Nie rozśmieszaj mnie. I jakie mam zasięgi?
    70 cwaniaków na chmurce co się znają jak łyse konie?

  • 4. Data: 2023-07-16 16:17:21
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 15.07.2023 o 23:45, PiteR pisze:
    > in <news:u8ung6$gfs$1$Radoslaw@news.chmurka.net>

    SKI-10KG-TRZON

    > Chyba jesteś niemądry?

    Nie ale ty na pewno.

    > Nie rozśmieszaj mnie. I jakie mam zasięgi?

    Na cały usenet.

    > 70 cwaniaków na chmurce co się znają jak łyse konie?

    Pomijasz korzystających z googla.
    Skromność czy niewiedza?

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2023-07-16 16:35:31
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:u90u17$stn$1$Radoslaw@news.chmurka.net>
    user RadosławF pisze tak:

    > Nie ale ty na pewno.

    u mnie w score jesteś w podgrupie debile

    > Na cały usenet.

    znowu kretynku reklamujesz ten portal

  • 6. Data: 2023-07-17 13:37:04
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 16.07.2023 o 16:35, PiteR pisze:

    > u mnie w score jesteś w podgrupie debile

    Być uznanym za debila przez debila to dobrze, nie sądzisz?
    A no tak ty sądzisz inaczej.

    > znowu kretynku reklamujesz ten portal

    Udowodnisz to znowu?
    A może jesteś ukrytym miłośnikiem wózków akumulatorowych
    bez drzwi?

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2023-07-17 22:11:08
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:u9390n$dpg$1$Radoslaw@news.chmurka.net>
    user RadosławF pisze tak:

    > Być uznanym za debila przez debila to dobrze, nie sądzisz?
    > A no tak ty sądzisz inaczej.

    - strzyżone
    - golone

    stać cie zamknąć ryj pierwszy pajacu czy cie przerasta?

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 8. Data: 2023-07-18 23:09:23
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 17.07.2023 o 22:11, PiteR pisze:

    > - strzyżone
    > - golone
    >

    > stać cie zamknąć ryj pierwszy pajacu czy cie przerasta?

    Skoro ciebie na to nie stać to mogę do ciebie pisać pierwszy pajacu.