  • Data: 2023-10-25 17:23:01
    Temat: Re: Print serwer problemy
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 25/10/2023 03:26, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > Co wówczas, gdy drukarka ma masę ,,przycisków'' w sofcie odpalanym
    > na PeCecie?

    To wtedy bardzo dobrze.

    Tyko że mowa o kontroli *zanim* PC się do niej podepnie. Kiedy na 3
    przyciskach nie ma jak wpisać hasła wifi, a parowanie z telefonem to
    operacja wymagająca cierpliwości i przede wszystkim bycia imbecylem -
    tylko wtedy nie widać fuszerek programistów.

    Pewien rekord pobiła drukarka HP (nie pamiętam modelu, nie moja), która
    nie parowała się z apliakcją na ani jednym z kilku telefonów.

    Okazało się, że debile-programiści nie wpadli na to, że maska sieci może
    mieć coś innego niż 255 i 0. Ale nie dowiedziałem się o tym, bo się nie
    chciało sparować. A nie chciało z powodu tego błedu. Straciłem kilka
    godzin życia tylko dlatego, że jakiś imbecyl zrobił oszczędności na
    wyświetlaczu i zamiast programistów zatrudnił kretynów.

    Nigdy-więcej-drukarek-wifi.

    > Musiałbym mieć kiełbie we łbie -- by wewnątrz mieszkania
    > inwestować w ethernet.

    Ja, kiedy robiłem remont generalny mieszkania, a potem budowałem dom,
    nie miałem kiełbie we łbie i zrobiłem instalację ethernet. Niewiele
    rzeczy w moim domu przydało się bardziej, od tych kilkuset metrów kabla.