  • Data: 2023-10-26 02:01:54
    Temat: Re: Print serwer problemy
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-10-25, heby <h...@p...onet.pl> wrote:
    > On 25/10/2023 03:26, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > Nigdy-więcej-drukarek-wifi.

    > Ja, kiedy robiłem remont generalny mieszkania, a potem budowałem dom,
    > nie miałem kiełbie we łbie i zrobiłem instalację ethernet. Niewiele
    > rzeczy w moim domu przydało się bardziej, od tych kilkuset metrów kabla.

    To samo u mnie. I to nawet nie, że drukarki wifi, choć tez od 20 lat
    kupuję wyłącznie z siecią po kablu, ale generalnie wszystko co
    wykorzystuje sieć. Cudowania z jakimis meshami, mostami wifi, EoP'ami...
    tego się nie da porównać do stabilności i prędkości kabla.

    A cena nie musi być duża. Mozna i po, tylko trzeba sie pierniczyć z
    robieniem przepustów. Nadal MZ warto.

    --
    Marcin