    From: Personalidade Onisciente <p...@l...net.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Problem a komórą cHujawal
    Date: Mon, 2 May 2022 01:09:37 +0200

    Jacek Maciejewski wrote...
    > I co z tym zrobić?

    Nie "czuje tu" kolejności...

    Opisana przeze mnie metoda była wykonana kilka lat temu
    na posiadanym komputerze (wcześniej i7, obecnie i9), tok
    przeprowadzonej "reanimacji" wykonywał mój praprawnuk,
    który cały proces opisał w pliku tekstowym (zostawiając
    u mnie w danych archiwalnych).

    "Jednym okiem" obserwowałem jego "działalność" i osobiście
    bylem świadkiem powodzenia (zadanie dla nieodległego ode
    mnie hodowcy).

    A że "kumam czaczę" dlatego tez podsunąłem do rozpatrzenia...

    --
    Personalidade Onisciente

    https://bit.ly/3NX8GUV <-------- rzeźnicy

    https://postimg.cc/cKh8Pq83 <--- mordercy