-
Data: 2010-12-17 09:28:12
Temat: Re: Problem z akumulatorem - d³ugie
Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 17 Gru, 01:35, "kogutek" <k...@v...pl> wrote:
> Esperyment Ci si udal. Potwierdzil wszysko co napialem. Akumulatror o 4 razy
> mniejszej pojemnosci ma 4 razy wieksza opornosc wewnetrzna. 16 x 4 = 64. Wez
> akumulator o zblizonej pojemnosci i zmierz jeszcze raz a pzrekonasz sie ze mam
> racje. W zasadzie to Ty juz wiesz ze mam racje. Jeszcze sie droczysz. Skoda ze
> nie podales jakie plynely prady do minuty i osiemnastu sekund.
e... juz mi sie nie chce ;)
pisales, ze zwiekszenie mocy alternatora ma wplyw na czas
(do)ladowanai aku, bo laduje max pradem jaki daje (czyli alternator
pracuje na mocy max), wiec "zwiekszylem" alternator ~5x
Mial sie spalic bezpiecznik(miernik)...
Dalem ci link do przebiegow na oscyloskopie, to mowisz, ze nie taki
regulator i... odsylasz do opisu takiego samego :)
do 1:18 (jak latwo sie domyslic) prad byl zero, wtedy wlaczylem "+"
ladowania do aku samochodowego, a nie chcialo mi sie przeliczac czasu
(na wypadek gdybys np. chcial zrzuty ekranu z filmu wraz z
czasem :) )
Wymysliles sobie modele typu "aku to idealne zrudlo pradu z
opornikiem 0.01oma, alternator to "czarna skrzynka", ktorej jesli na
wejscie (wzbudz.) damy +14V to na wyjsciu w czasie zero mamy max
napiecie, jak damy 0, to od razu ono zanika..., tylko, proste
doswiadczenie z kondenstaorem i dioda wykazalo, ze nic takiego nie
wystepuje...
WS
Następne wpisy z tego wątku
- 17.12.10 09:57 WS
- 17.12.10 12:01 Jakub Witkowski
- 17.12.10 18:55 kogutek
- 17.12.10 19:20 kogutek
- 18.12.10 01:57 Adam Płaszczyca
- 18.12.10 01:52 Adam Płaszczyca
- 18.12.10 01:53 Adam Płaszczyca
- 18.12.10 01:54 Adam Płaszczyca
- 18.12.10 01:55 Adam Płaszczyca
- 18.12.10 01:56 Adam Płaszczyca
- 18.12.10 01:56 Adam Płaszczyca
- 18.12.10 01:57 Adam Płaszczyca
- 18.12.10 02:26 WS
- 18.12.10 03:48 kogutek
- 18.12.10 03:52 kogutek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Większy zasięg w elektrykach nikomu nie jest potrzebny
- Więcej miejsca na buspasach :-)
- kable zawieraja skrobie?
- Uszkodzenie na parkingu a odpowiedzialność sprawcy z OC
- OBD2 napięcie akumulatora
- Zasieg elektrykow
- Gwarancja na używane AUTO. Czy dziś WARTO?
- Komitet kolejkowy :-)
- #Motodziennik Używane - OGROMNE PRZEBIEGI - najlepsze silniki diesla i benzynowe ostatnio
- Dlaczego Heweliusz zatonął? Kulisy tragedii I Heweliusz. Prawdziwa historia #1
- Masz 20 sekund na poddanie się :)
- automat czy manual
- Co może być gorsze od pożaru elektryka?
- brylant
- dziś ostatni raz
Najnowsze wątki
- 2025-11-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-11-12 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-11-12 => Senior Algorithm Developer (Java/Kotlin) <=
- 2025-11-12 Warszawa => Engineering Manager <=
- 2025-11-12 Białystok => Senior Microsoft Dynamics 365 Business Central Konsultan
- 2025-11-12 Większy zasięg w elektrykach nikomu nie jest potrzebny
- 2025-11-12 Za dwa lata nie będzie wielu usług (19xxx)
- 2025-11-11 BRAK emerytury z ZUS po 20 LATACH placenia skladek
- 2025-11-11 Warszawa => C Programmer <=
- 2025-11-11 ARANEA
- 2025-11-11 Gdańsk => iOS Developer <=
- 2025-11-11 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2025-11-10 100 metrów odstępu od kontrmanifestacji - "prawnik" J. Kaczyński oskarża policje
- 2025-11-10 emerytura z USA
- 2025-11-10 Warszawa => International Freight Forwarder <=




Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei