  • Data: 2021-06-09 09:44:24
    Temat: Re: Problem z zaprogramowaniem EPM1270
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 28.05.2021 14:20, J.F wrote:

    > Moze programator sobie uszkodziles, moze blad w programach
    > obslugujacych itp ...

    Hmm... Mogłem faktycznie się pospieszyć z wylutowaniem układów...
    Wpadła mi w ręce jeszcze jedna płytka z CPLD Altery, tym razem EPM7128.
    Oprogramowanie do programowania zachowuje się identycznie - nie wykrywa
    niczego.

    Czy programator po kliknięciu "Auto detect" powinien przynajmniej
    generować sygnał zegarowy na TCK? Bo analizator stanów logicznych nie
    widzi na tej linii (ni na TDO) żadnej aktywności - jest ciągły stan wysoki.

    Czyżby trafił mi się wadliwy programator?