    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Problemy z tankowaniem
    Date: Thu, 29 Feb 2024 09:13:37 +0100

    Dnia Wed, 28 Feb 2024 23:43:12 +0100, sirapacz napisał(a):

    > fakty z dupy. Kiedy ostatni raz jechałeś koleją? Ja mając zniżki z
    > tytułu KDR płacę 50pln za trasę +-500km. W klasie drugiej.
    > Zapominasz dodać, że kolej ma sens pod warunkiem jechania z miasta do
    > miasta (i to mówimy o dużych miastach, gdzie są dworce odpowiednio
    > duże). Jak doliczysz koszt najmu samochodu, taryfy, ubera czy lokalnej
    > komunikacji to robi się smutno z kosztami. Nie wspomne już, że lokalna
    > komunikacja może ciebie zmusić do czekania 3-4h na autobus do miejsca
    > docelowego.
    > Przy 2 osobach się jeszcez opłaca (zwłaszcza z KDR) ale przy całej
> [...]

    Jak byłem mały, to pamiętam, że na pociąg "nadawało się" samochód tak samo,
    jak paczkę.
    Wtedy było to niegłupie, gdy trzeba było samochodem podróżować na długie
    dystanse. Auto jechało na platformie, a osoby na kuszetkach.
    Rano się wspawało wypoczętym, autko też nie było zmęczone ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam