  • Data: 2024-02-29 12:44:53
    Temat: Re: Problemy z tankowaniem
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 29 Feb 2024 12:33:43 +0100, io wrote:

    > Takie przesyłki nadal działają i chyba nie są nadmiernie drogie, ale
    > trzeba je sobie odebrać, czyli ten sam problem jaki dotyczy podróży
    > pasażerów, że jak nie mieszkają na dworcach to jeszcze muszą się jakoś
    > dostać do celu. Duże przesyłki, takie jak samochodu, dużo kosztują. W
    > efekcie paczkę lepiej wysłać do paczkomatu albo kurierem. Samochód
    > lawetą. A człowiek może wybrać samochód jak ma daleko z dworca. Ale
    > często wcale tego samochody wybierać nie musi tylko 'tak se ubzdurał'.

    Tak jest. Sporo towarów w kraju by się dało przetransportować koleją w
    kontenerach, ale jak nie mam bocznicy w zakładzie, musze zamówic
    cięzarówke, zawieżć na terminal, poczekac na rozładunek,
    po drugiej stronie odbiorca musi czuwać, aby ciezarówkę wysłać jak
    kolej zechce dowieźć, bo oczywiscie kary za przetrzymanie duze.
    Załadować, dowieżć do celu, rozładować.
    Na terminalu muszą być stosowne dzwigi itp.

    A niech sp*, jak już cięzarówka przyjedzie, to za 5h może być 400km
    dalej.

    Inaczej by to wyglądało, jakby kolej sama podstawiła kontener,
    odebrała po załadunku, na drugim koncu sama zawiozła do celu,
    i całość w sensownym czasie i za sensowną cenę ... no ale nie wygląda.

    J.