  • Data: 2024-02-29 15:06:51
    Temat: Re: Problemy z tankowaniem
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 29 Feb 2024 14:26:10 +0100, io wrote:

    > No to tym gorzej jak ta relacja '10x' jest jeszcze większa. Jeszcze
    > więcej by musiał kosztować transport samochodu. Ale to mniej więcej tyle
    > było, znaczy te x10. Bilet 70, samochód 700 (x10, niewykluczone że
    > dzisiaj jednak 1400, czyli x20, można sobie sprawdzić gdzieś na stronach
    > PKP), samochód lawetą 350.

    A moze jednak nie, i jak sie wysyła tych 10 wagonów pasazerskich, to
    kolejne 10 lawet nie podnosi kosztów bardzo, i mozna dac promocyjną
    cenę na samochód.

    > To mówię, że są na pewno w międzynarodowych bo w Polsce musiałbyś
    > wydłużyć czas przejazdu pociągu by zasnąć, wyspać się i obudzić.

    Z wrocka do Wiednia mam 423 km, a do Gdyni 505 :-)

    Do Gdyni pociag ~6h jedzie, wiec w sam raz mógłbym przespać.

    > Da się
    > zrobić, znaczy wydłużyć, ale też da się wstać rano i jechać normalne 3h
    > bez dodatkowego kosztu noclegu w pociągu.

    Ale nie mamy TGV i w 3h nie zajedzie :-(

    Do Warszawy (350km) najszybszy pociag jedzie 3:37, i jest to czas
    dobry, ale przyjezdza na centralny 9:27, co moze byc trochę za późno w
    niektórych celach. Plus ryzyko spóźnienia.
    A wczesniej nie ma takich szybkich

    > Ile kosztuje dopłata do
    > kuszetki nie wiem, może tyle ile spartańskie hotele za granicą :-)

    Chyba nie ma kuszetek, więc nikt nie wie :-)

    > albo
    > spartańskie schroniska młodzieżowe w górach w szczycie sezonu albo na
    > długi łikend (70zł?) :-)

    Ale nie ma kosztu prania poscieli, jakiegos skrupulatnego czyszczenia
    pokoju ...

    kapsuła w Warszawie 107 zl :-)

    https://kapsulahostel.pl/

    Prysznic w cenie?

    > Prawdziwi kowboje śpią jadąc na koniu :-)

    Taa, na mechanicznym nie wychodzi ... moze keidys..

    > Czyli wakacje planujesz.

    Niekoniecznie.

    > Normalny bilet 100zł (70zł/550km), czyli w
    > promocji 30% (planujesz, prawda?), 30zł.

    Nie znam sie na tych promocjach.

    Da sie pociagiem do wiednia za 30zl?
    a 400km po Polsce ?

    > Razy trzy, to 100zł. A Ty
    > spaliłeś 400. Tak to mogłoby wyglądać w Polsce.
    >
    > Za granicą zapewne drożej, ale noclegi też droższe.

    Bywają ciekawe oferty, jakies bilety weekendowe.

    > Ale daleko to samolotem lecisz.

    A tu wlasnie tak umiarkowanie daleko.

    >I tym bardziej zostawiasz samochód.

    do samolotu nie wsadzisz, ale na miejscu samochod się przydaje :-(

    J.