  • Data: 2019-05-05 16:01:03
    Temat: Re: Procek i5 czy i7, RAM 4GB czy 8GB, jaka grafa?
    Od: Filip454 <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-05 o 14:42, Ewa pisze:

    > Użytkownik "Ewa" <.@.> napisał w wiadomości
    >
    > Znalazłam. To jest na stronie:
    > https://www.intel.pl/content/www/pl/pl/processors/pr
    ocessor-numbers.html

> [...]
    > HK - bardzo wydajna grafika, odblokowany
    > HQ - grafika o wysokiej wydajności, czterordzeniowy
    > M - urządzenia przenośne
    > MQ - czterordzeniowy do urządzeń przenośnych
    > QM - czterordzeniowy do urządzeń przenośnych
    > MX - mobilna wersja Extreme Edition
    > XQ - czterordzeniowy o najwyższej wydajności
    > Są tam również podane przykłady procesorów z takimi
    > oznaczeniami, w podziale na generacje od 8-mej do 2-giej.
    >
    > Czy w laptopach bywają instalowane procesory, które
    > mogą być wymieniane, czyli nie są, tak jak te z oznaczeniem
    > U, wlutowane? Jeśli tak, to jakie mają oznaczenia?

    Podstawowa wątpliwość jaką mam: rzeczywiście jest Ci potrzebny wymienny
    procesor?

    Z podstawowego powodu: ludzie modernizują laptopy zazwyczaj w końcowym
    okresie ich "życia", kiedy jest już za późno bo urządzenie tak się
    zestarzało, że wymiana procesora w nim zbyt wiele nie zmieni - karty
    graficznej przecież nie wymienisz. Modernizacja laptopa się nie opłaca.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]