  • Data: 2022-06-24 07:14:46
    Temat: Re: Prognoza pogody Lumia 650
    Od: mirekc <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.06.2022 o 16:08, Kamil pisze:
    > Użytkownik "mirekc"  napisał:
    [...]
    > Dzięki za odpowiedź. Chociaż nie bardzo rozumiem o co chodzi. Co to
    > znaczy, że może ostatnia która działa? Chodzi o Windows 10? Bo mam drugi
    > telefon z Androidem, do którego jest multum widgetów pogodowych. A co do
    > tematu. Naprawiło się. Widocznie coś było źle na ich serwerze.

    Kiedyś odinstalowałem aplikację MSN Pogoda bo były lepsze, ale pod
    wpływem Twojego posta postanowiłem sprawdzić jak to z nią jest.
    Zainstalowałem ponownie i rzeczywiście zadziałała. Jednak jak ją
    uruchomiłem dzisiaj rano, to dostałem taki komunikat:

    ,,Dziękujemy za zainteresowanie aplikacją MSN Pogoda. Nie jest już ona
    dostępna, ale mamy nadzieję, że miło spędziliście z nami czas."

    I to by było na tyle.