    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Sat, 1 Dec 2012 08:35:37 -0800 (PST)
    Subject: Re: Programy do kontroli wersji - zalety i wady.
    From: e...@g...com

    W dniu sobota, 1 grudnia 2012 11:20:19 UTC-5 użytkownik Borneq napisał:
    > Jak wypada porównanie Git, Bazaar, Mercurial i Subversion (nie mówię o CVS z
    >
    > którym mam złe doświadczenia m.in.WinCvs zamyka się przy uruchamianiu)?

    Wybor zalezy od potrzeb.

    Mercurial sie nie nadaje do duzych projektow. Jest piekielnie wolny.

    Nieco szybszy jest svn. To taki troche lepszy cvs.

    Git nie nadaje sie, jezeli potrzebujesz nadawac uprawnienia do czesci drzewa.
    Gruby podzial sie jeszcze da zrobic, ale to sie robi klopotliwe, jezeli
    sie probuje ograniczyc odczyt. Bardzo klopotliwe, tak wprost jest niemozliwe.
    W porownaniu do reszty, w duzym projekcie git dziala praktycznie natychmiast.
    Git ma wszystko, co sie przydaje w kontroli wersji, w przeciwienstwie
    do svn i tym bardziej cvs. To znaczy cvs kiedys mial wszystko co
    potrzebne, potem svn mial wszystko co potrzebne a cvs nie, teraz jak mowilem.

    Bzr znam powierzchownie.

    --
    Edek