-
Data: 2014-11-06 15:42:49
Temat: Re: Projekt 30
Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 2014-11-06 15:07, Maciek "Babcia" Dobosz wrote:
>> Z ciekawości - po co? Ja tam jestem inżynierem, ty też i zapewne
>> wiesz, że problem przepustowości liczy się dla warunków w których ona
>> się wyczerpuje. Jeśli wykorzystana jest poniżej, to maksymalna nie ma
>> specjalnie znaczenia.
>I co mi po tym jak autobus
> przewiezie 300 osób zamiast 300 samochodów jak ten autobus będzie co
> godzinę?
Rozmawiamy o centrum miasta, czy o Truskawiu w Puszczy Kampinoskiej? Bo
ja o zupie, ty o dupie;)
> A ja mówię o autobusach globalnie a nie tylko dla jednego konkretnego
> przypadku. Jak chciałbym jeden przypadek to już wspomniałem o ul. Gąsek.
Globalnie gdzie - w centrum miasta, w województwie, państwie, UE,
kontynencie, całym globie?
>> Pewnie i tak wyjdzie na korzyść buspasa, nawet jak pozornie
>> wygląda na pusty, choć nie przeczę, że trzeba się pochylić nad każdym
>> przypadkiem indywidualnie.
>
> Pewnie, policzyć... Tyle że teraz jest "nie - bo nie".
No to licz... A skąd wiesz, że ktoś nie policzył, tylko "nie, bo nie"?
>> Nie, ty próbujesz oderwać dyskusję od punktu odniesienia.
>> Porównywanie miejsca "zajętego" przez autobus ma sens tylko wtedy gdy
>> tego miejsca brakuje. Podobnie jak przepustowości tylko wtedy kiedy
>> jej brakuje.
>
> Ale "ekolodzy" waśnie tak to odrywają.
Ale "ekologów" to ja mam w D4. Idź z nimi dyskutować jak chcesz, ja nie
jestem "ekologiem".
>>> Oczywiście. Niestety jak obserwuję Warszawę to większość ruchu w
>>> szczycie to jest tranzyt.
>>
>> Chyba żartujesz? Przytłaczająca większość jest na blachach
>> warszawskich, bądź okolicznych. Do tego dolicz, że spora część
>> "słoików" jeżdzi na starych blachach, żeby zaoszczędzić na OC. Nawet
>> na trasie Toruńskiej większość jest miejscowych.
>
> Tranzyt jak dla mnie to także jazda z jednego skraju miasta na drugi.
Znów mieszasz - tranzyt przez Warszawie to tranzyt _przez_ Warszawię - z
definicji. W warszawie ruchu tranzytowego coraz mniej i z pewnością
wynosi on nie więcej niż kilka(naście) procent. Nie naciągaj
rzeczywistości.
> Nie dodałem międzydzielnicowy.
Zresztą nawet jeśli byś liczył tranzyt międzydzielnicowy przez centrum,
po czym poznajesz, że ktoś na bemowskich blachach jest w centrum
tranzytem? I jakie to ma znaczenie w przypadku porównania powierzchni
zajętej przez autobus i samochód?
> Nadal mści się na Warszawie brak
> sensownej obwodnicy.
Za chwilę będziesz miał ekspresową z Marek do Puławskiej.
>> Pewnie dlatego, że ludziom jednak metro lepiej pasuje niż korki;)
>
> Nie do końca metro - także linie autobusowe.
Czyli z jakiś powodów ludzie jednak wolą te autobusy.
>> Zaczeliśmy od wyższości tramwajów pod względem przepustowości na
>> moście poniatowskiego, a twoim kontrargumentem jest, że na ulicy
>> Gąsek samochody mają większą przepustowość niż autobusy, bo tych
>> drugich nie ma. Abstrahuje pan od układu odniesienia;) A w Krakowie
>> szybciej jest przejść całe miasto po przekątnej niż pojechać metrem:P
>
> No ale gadamy o ulicach. Tramwaje to Ty z Liwiuszem - ja się nei
> dotykam. ;-)
No dobrze - to uściślijmy rozmawiamy o stosunku powierzchni zajętej
przez autobus do samochodu. Ponieważ problem występuje w mieście, a
konkretnie w centrum i na głównych ulicach, to proszę cię, żebyś się
tego trzymał i nie wyjeżdzał w tym porównaniu z jakąś ulicą gdzie
autobusy nie kursują lub kursują raz na godzinę, albo z jaką ulicą na
zadupiu, gdzie korek to widzieli jak pięć lat temu był wypadek.
> Gąsek przytoczyłem by pokazać absurd tego o czym pisze od początku - że
> autobus jest wygodniejszy
Nikt nie twierdził, że jest wygodniejszy.
> i przewiezie więcej pasażerów na podstawie
> tego że mniej miejsca zajmuje jest absurdem bez pokazania konkretnego
> miejsca.
Przecież pokazano na początku - Most Poniatowskiego. Ty wyjeżdzasz cały
czas z jakimiś zdupiami. Z tym nie ma co dyskutować.
> Ten przykład pokazuje to w sposób skrajny - autobus nie jest w
> stanie nic zastapić nawet jak go postawią na tej ulicy i wsadzą tam 2
> razy więcej ludzi niż kierowców osobówek. Takich miejsc jest w
> Warszawie wbrew pozorom sporo na obrzeżach. Korka nie ma ale autobusy
> są szczątkowe.
Aleś się uprał - to pokazuje, jak odrywając dyskusję od rzeczywistości,
można próbować udowodnić najbardziej bzdurne tezy. Warunki brzegowe są
takie, że porównujemy przepustowość tam gdzie jest z nią problem i siłą
rzeczy tam gdzie są autobusy. Przecież nie możesz być tak głupi, żeby
tego nie zrozumieć, więc po prostu manipulujesz.
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.11.14 20:38 Gotfryd Smolik news
- 06.11.14 21:16 Gotfryd Smolik news
- 06.11.14 21:47 Gotfryd Smolik news
- 07.11.14 09:08 Maciek \"Babcia\" Dobosz
- 07.11.14 11:34 p...@g...com
- 07.11.14 21:22 bartosz
- 08.11.14 00:16 bartosz
- 08.11.14 00:46 bartosz
- 08.11.14 01:53 bartosz
- 08.11.14 00:00 bartosz
- 08.11.14 00:34 bartosz
- 08.11.14 07:09 Liwiusz
- 08.11.14 10:43 Shrek
- 08.11.14 19:10 John Kołalsky
- 08.11.14 19:22 John Kołalsky
Najnowsze wątki z tej grupy
- DRL tylne
- tankuj na MOL
- konpederacki debil o fotelikach
- Elektryki to jednak smrody
- musimy kupować 25% elektryków czyli MILION samochodów co roku. Jak nie to będzie KARA ;[)
- i znowu JEBNIĘTE POMYSŁY wyznawców religii klimatycznej
- Piraci bezkarni, a zwykli ludzie płacą. Kto chce zarobić na polskich kierowcach?
- kumulacja
- Mokry sen grupowego osiołka I/O :)
- Nowe przepisy dotyczące pieszych
- piękne wzruszyłem się
- zaściankowe bydło
- Serwis Kii w Warszawie
- #Motodziennik 352 - STRACH SIĘ BAĆ - Zombi VS radio AM, prawo do naprawy i niemiecki pomysł...
- Większy zasięg w elektrykach nikomu nie jest potrzebny
Najnowsze wątki
- 2025-11-25 konfigurowanie androida a sklep play
- 2025-11-25 Dwie umowy dożywocia
- 2025-11-24 Domowy switch 1GBit/8 portów, ale lepszy niż najtańsze
- 2025-11-24 Kraków => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-11-24 Warszawa => Przedstawiciel handlowy / KAM (branża TSL) <=
- 2025-11-24 Białystok => Solution Architect (Workday) - Legal Systems <=
- 2025-11-24 Białystok => Konsultant ERP Microsoft Dynamics 365 Commerce <=
- 2025-11-24 Rzeszów => ERP Microsoft Dynamics 365 Commerce Consultant <=
- 2025-11-24 Białystok => Programista React ze znajomością C++ <=
- 2025-11-24 Gdańsk => Dynamics 365 Commerce/POS Developer <=
- 2025-11-24 Białystok => Microsoft Dynamics 365 Finance Consultant <=
- 2025-11-24 Białystok => Senior Microsoft Dynamics 365 Business Central Konsultan
- 2025-11-24 I kolejne mleko się rozlało
- 2025-11-24 kolorowy e-paper
- 2025-11-24 Białystok => Konsultant Microsoft Dynamics 365 Finance <=




Ile kosztują tanie mieszkania w polskich metropoliach?