  • 21. Data: 2019-12-10 22:24:28
    Temat: Re: Projekt ustawy o pierwszeństwie pieszych.
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-12-10 19:51, Kviat wrote:

    > To może właśnie o to chodzi żeby zaczęli zwalniać?
    > Bo nie rozumiem czegoś... skoro są tacy którzy po mieście jeżdżą 200
    > km/h to znaczy, że przepisy ograniczające prędkość w mieście są bez
    > sensu, bo są tacy którzy jeżdżą 200 km/h po mieście i będą tym jadącym
    > wolniej wjeżdżali w bagażnik?

    > Może podwyższą mandaty i za miażdżenie osobówek będą wsadzać na 25 lat
    > bezwzględnego więzienia?

    Ciebie będą wsadzali za +1

  • 22. Data: 2019-12-10 22:26:40
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-12-10 22:12, Kviat wrote:
> [...]
    ps.com

    > Czy zgodzisz się, że normalny kierowca to taki, który jeździ zgodnie z
    > przepisami?
    >
    > Jeżeli tak, to ten przepis na pewno nie utrudni jazdy normalnym
    > kierowcom, którzy do tej pory jeździli zgodnie z przepisami. Dla nich
    > nic się nie zmieni.

    Ty nie jeździsz zgodnie z przepisami.

  • 23. Data: 2019-12-10 22:40:46
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-12-10 20:41, Tomasz Pyra wrote:
> [...]
    283C12584C6004BB1E2/%24File/48.pdf

    > Nie wiem czy ustawodawca to planował, ale obowiązek zatrzymania się jest
    > w projekcie bezwzględny.
    > Czyli nawet jak nic nie jedzie, nawet jak samochody już stoją, czy jak
    > jest to przejście z ruchem kierowanym - pieszy zawsze musi stanąć i
    > zawsze musi się upewnić o tym że jest mu ustępowane pierwszeństwo.

    Co w tym złego?

    > Sam obowiązek upewnienia się o ustępowaniu pierwszeństwa z kolei stoi w
    > sprzeczności z art. 4

    Ustawy?

  • 24. Data: 2019-12-10 23:01:27
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj , 10 gru 2019 w news:5df00a38$0$17346$65785112@news.neostrada.pl
    napisałeś/aś:

    ps.com

    > Czy zgodzisz się, że normalny kierowca to taki, który jeździ zgodnie
    > z przepisami?

    Nie. Chyba nikt nie jeździ zawsze zgodnie z przepisami, a na pewno nie
    zgodnie z ograniczeniami prędkości.

  • 25. Data: 2019-12-11 00:17:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Willom" napisał w wiadomości grup
    >Projekt ustawy o pierwszeństwie pieszych
    >przed przejściem dla pieszych. Druk nr 48.

    No to czas pisac do "swoich" poslow.

    >04 grudz 2019 -
> [...]

    J.

  • 26. Data: 2019-12-11 03:13:54
    Od: Usenet Account <u...@g...com>

    czesc to ja smoczek
    piersi muszo miec prawo hodzenia przez ulice

    smoczek

  • 27. Data: 2019-12-11 12:18:22
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 10-12-2019 o 12:27, j...@j...org pisze:

    283C12584C6004BB1E2/%24File/48.pdf

    i nie rozjeżdżają pieszych, w przeciwieństwie do Wolaków z cebulą we krwi?

    Co wykazałeś, wlepiając poniższy link.

    rf=ACYBGNTRPEt-66aVSgOle0iutxUcGCh95w:1575973948619&
    q=tramwaj+potr%C4%85ci%C5%82&sa=X&ved=2ahUKEwiXyIe78
    KrmAhUFAhAIHV0RBGoQ1QIoAXoECAsQAg&biw=1536&bih=752

    tramwajarze nałogowo rozjeżdżają pieszych na pasach, nie znalazłeś?

    nie. Mam wrażenie, że taki test byś zwyczajnie oblał, z prostego powodu - masz za
    dużo cebuli w żyłach.

    > Odsapnij sobie, a potem przeczytaj jeszcze raz, co napisałeś. Bo silisz się
    strasznie by błysnąć, a jak zwykle wychodzą ci bzdury.

    Konkretne argumenty poproszę, a jeśli ich nie masz, to czas zakończyć
    dyskusję z Tobą.

    yabba

  • 28. Data: 2019-12-26 22:56:01
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Willom" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Projekt ustawy o pierwszeństwie pieszych
    > przed przejściem dla pieszych. Druk nr 48.

> [...]

    Znowu sama PO jaki przy światłach w dzień.
    neelix

  • 29. Data: 2019-12-26 23:55:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Podobają mi się kawałki z tramwajami i obowiązkiem zatrzymania się leminga przed
    przejsciem zanim wejdzie. Z zatrzymaniem to ukłon w stronę kierowców. Kamerki w
    zasadzie są już powszechne. Wystarczy w spornych sprawach pokazać że się leming nie
    zatrzymał. A jak się nie zatrzymał to nie miał prawa wejść. W związku z czym
    pierwszenstwo mu nie przysługiwało. Przez obowiązek zatrzymania się pieszego przed
    wejściem i uprawnieniem się że może wejść po zmianie przepisy będą korzystniejsze dla
    kierowców od tych co są teraz. Korzystniejsze bo szczegółowo opisujące jak ma
    zachowac się pieszy.

  • 30. Data: 2019-12-27 01:08:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 26 Dec 2019 14:55:40 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
> [...]
    > pierwszenstwo mu nie przysługiwało. Przez obowiązek zatrzymania się
    > pieszego przed wejściem i uprawnieniem się że może wejść po zmianie

    A jest takie upewnienie ?
    Zeby sie nie okazalo, ze zatrzymal sie i ruszyl dalej ... prosto pod
    kola.

    > przepisy będą korzystniejsze dla kierowców od tych co są teraz.
    > Korzystniejsze bo szczegółowo opisujące jak ma zachowac się pieszy.

    No, dzisiaj tez maja zakaz wchodzenia pod pojazd.
    Ale to nie zlikwiduje przepisu o zwolnieniu przed przejsciem - i
    zwalania winy na kierowce.

    Ale co - tyle szumnych zmian i nic sie nie zmieni ?
    To po co znow wmawiac pieszym, ze maja pierwszenstwo - zeby niektorzy
    uwierzyli ?

    J.