  • Data: 2022-05-13 16:32:30
    Temat: Re: Projektor
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 13 maja 2022 o 06:47:22 UTC-5 J.F napisał(a):

    > Moze poszukac jakiegos "estradowego", cena nie bedzie mała, ale moze
    > konkurencyjna do "przemysłowej".
    >
    > Tylko mam jakies obawy, ze laser to nie jest dobry pomysl - trafi na
    > kawalek metalu, odbije sie po oczach.
    > Ale moze ze skanerem, jak wiązka lata, to nie jest niebezpieczne.
    > W koncu na koncertach tego uzywaja i ludzie nie slepną.
    > Ale aparaty tracą piksele :-(

    Ostatnio widzialem jakiegos jutuba gdzie gosctek regulowal moc lasera polaryzatorami,
    cocacola i czyms tam jeszcze.
    ewentualnie wymienic diode laserowa na cos innego, byle wasko swiecilo ale wtedy jak
    za szybko lata to slabo widac.
    Ogolnie rzutnik tez slabo widac na jasnych powierzchniach oswietlonych normalnie.

    Bardziej bym sie sklanial ku jakiemus sensowniejszemu systemowi mocowan i bazowania.
    Nie wiem co RobWan tam za wymagania ma, moze cos wiecej napisze jakie ma surowki.