  • Data: 2022-02-11 01:00:00
    Temat: Re: Projektowanie stron WWW - jak po nowemu tego dokonać?
    Od: Freja Draco <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022.02.08 o 23:52, Adam pisze:
    > W programach, które używam można ustawić kilka, kilkanaście czy nawet
    > kilkadziesiąt różnych rozdzielczości dla tych samych grafik. A
    > później serwer dopasowuje i wysyła najbadziej przystające do danego
    > klienta.

    Ha! No to się właśnie dowiedziałam, skąd się biorą takie dziwaczne
    strony, które zamiast zdefiniować widok responsywny i ew. 1-2
    graniczne szerokości ekranu, definiują ich kilkanaście i dla każdej
    osobno opisują wygląd wszystkiego.

    Niby działa, ale próba przerobienia później czegoś w takim kombinacie,
    jak dysponujesz tylko kodem wynikowym, to czarna rozpacz.

    --
    Freja Draco

    Szkarłatnych karłów taniec dogasa
    Scena płonie świtem