  • Data: 2020-07-05 14:32:07
    Temat: Re: Projekty obudów
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie bardzo wiem jak taka oferta miałaby wyglądać.
    > Jeśli miałbym zapłacić w ciemno, musiałbym widzieć podobne projekty tej
    > osoby, a takich tam nie ma.

    Dokładnie tak samo jak z wieloma innymi projektami.
    Czy zapłacił byś za stronę www agencji reklamowej? Zapłacił byś, gdyby
    Cię przekonali, że wiedzą co robią i ma to sens dla Ciebie.
    Podobnie jest, gdy zlecasz opracowanie marki, wzoru przemysłowego,
    maszyny, technologii... czegokolwiek w zasadzie.

    Swoją drogą, to dosyć częsty przypadek, gdy agencja (nie koniecznie
    reklamowa, choć w zasadzie inna popularna nazwa w pl nie funkcjonuje)
    opracowuje obudowę do urządzenia, panel operatora, instrukcję obsługi, a
    nawet kształt butelki na mydło w płynie, oczywiście z dozownikiem :)
    Dużo firm robi takie projekty samodzielnie, ale w miarę rozwoju
    nadchodzi takim moment, że zaczynają zlecać projekty profesjonalistom w
    zakresie projektowania.

    Miłego.
    Irek.N.