  • 1. Data: 2020-07-04 18:33:59
    Temat: Projekty obudów
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    Gdzie szukać kogoś, kto naszkicuje mi choćby ołówkiem na kartce fajną
    obudowę do urządzenia?
    Ja sobie potrafię zaprojektować i wydrukować na drukarce 3D - nie ma
    problemu. Problem jest z tym, że to co sam wymyślę to mi się nie podoba.

    --
    Mirek.

  • 2. Data: 2020-07-04 19:28:08
    Temat: Re: Projekty obudów
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-07-04 o 18:33, Mirek pisze:
> [...]
    > Ja sobie potrafię zaprojektować i wydrukować na drukarce 3D - nie ma
    > problemu. Problem jest z tym, że to co sam wymyślę to mi się nie podoba.

    Za darmo?
    Jeżeli nie to napisz ofertę na Oferii.

    Robert

  • 3. Data: 2020-07-04 21:32:31
    Temat: Re: (OT)Projekty obudów
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2020-07-04 18:33, Mirek wrote:
    > Gdzie szukać kogoś, kto naszkicuje mi choćby ołówkiem na kartce fajną
    > obudowę do urządzenia?

    Po znajomych, rodzinie
    może ktoś uzdolniony

    > Ja sobie potrafię zaprojektować i wydrukować na drukarce 3D - nie ma
    > problemu. Problem jest z tym, że to co sam wymyślę to mi się nie podoba.

    Trochę inspiracji (z innej beczki)
    http://diora.swidnica.pl/

  • 4. Data: 2020-07-05 13:43:16
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 04.07.2020 19:28, Robert Wańkowski wrote:

    > Za darmo?
    > Jeżeli nie to napisz ofertę na Oferii.

    Nie bardzo wiem jak taka oferta miałaby wyglądać.
    Jeśli miałbym zapłacić w ciemno, musiałbym widzieć podobne projekty tej
    osoby, a takich tam nie ma.

    --
    Mirek.

  • 5. Data: 2020-07-05 13:45:26
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 04.07.2020 21:32, Włodzimierz Wojtiuk wrote:

    > Po znajomych, rodzinie
    > może ktoś uzdolniony

    Nie znam nikogo takiego.

    > Trochę inspiracji (z innej beczki)
    > http://diora.swidnica.pl/

    Brzydkie.

    --
    Mirek.

  • 6. Data: 2020-07-05 14:11:38
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-07-05 o 13:43, Mirek pisze:

    > Nie bardzo wiem jak taka oferta miałaby wyglądać.
    > Jeśli miałbym zapłacić w ciemno, musiałbym widzieć podobne projekty tej
    > osoby, a takich tam nie ma.

    Są tam projektanci, którzy udostępniają swoje portfolio a w nim i tacy,
    którzy mają wzornictwo przemysłowe.
    Nic nie kosztuje napisanie oferty. A na 100% dostaniesz ofertę.
    Wydaje mi się, że za 500 zł możesz już mieć to co chcesz.

    Robert.

  • 7. Data: 2020-07-05 14:32:07
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Nie bardzo wiem jak taka oferta miałaby wyglądać.
    > Jeśli miałbym zapłacić w ciemno, musiałbym widzieć podobne projekty tej
    > osoby, a takich tam nie ma.

    Dokładnie tak samo jak z wieloma innymi projektami.
    Czy zapłacił byś za stronę www agencji reklamowej? Zapłacił byś, gdyby
    Cię przekonali, że wiedzą co robią i ma to sens dla Ciebie.
    Podobnie jest, gdy zlecasz opracowanie marki, wzoru przemysłowego,
    maszyny, technologii... czegokolwiek w zasadzie.

    Swoją drogą, to dosyć częsty przypadek, gdy agencja (nie koniecznie
    reklamowa, choć w zasadzie inna popularna nazwa w pl nie funkcjonuje)
    opracowuje obudowę do urządzenia, panel operatora, instrukcję obsługi, a
    nawet kształt butelki na mydło w płynie, oczywiście z dozownikiem :)
    Dużo firm robi takie projekty samodzielnie, ale w miarę rozwoju
    nadchodzi takim moment, że zaczynają zlecać projekty profesjonalistom w
    zakresie projektowania.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 8. Data: 2020-07-05 16:56:33
    Od: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>

> [...]
    > Nic nie kosztuje napisanie oferty. A na 100% dostaniesz ofertę.
    > Wydaje mi się, że za 500 zł możesz już mieć to co chcesz.

    A tak z ciekawosci, ile by kosztowal projekt i wydrukowanie jakiejs
    prostej ramki dla wyswietlacza (powiedzmy 10") z raspberry plus otwory
    na kable. Nie znam sie zbytnio na elektronice, wiec w srodku by musialo
    byc sporo miejsca na zwykle gniazda typu hdmi itp

    Kiedys chcialem sobie zrobic cos w rodzaju ramki na zdjecia, ale jak
    widze takie ceny za zwykly projekt, to chyba mnie nie stac na to.

  • 9. Data: 2020-07-05 23:48:47
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 05.07.2020 o 13:45, Mirek pisze:

    > Brzydkie.

    Tylko to nie ich projekty, ta firma robi kolumny dla tych "dużych" i
    "znanych".

    Jakub Rakus

  • 10. Data: 2020-07-06 11:42:40
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2020-07-05 o 13:45, Mirek pisze:

    > Brzydkie.

    I niepraktyczne bo nie daje się położyć(gdy w pionie za mało miejsca).
    P.G.