  • Data: 2023-02-08 00:44:30
    Temat: Re: Prosty ekran z Androidem z WiFi
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 7 Feb 2023 21:07:53 +0100, Mirek <m...@n...dev> wrote:
    > Ewentualnie przychodzi mi do głowy ds-kh9510-wte1 - można sobie
    > wgrać
    > apkę i działa, ma zasilanie PoE i wifi też.

    Drogawe toto. A to umie działać z DS-KV6113?
    Ma tak samo responsywne GUI jak 6320? Jedyna rzecz jaką mi się podoba
    w 6320 to mega responsywne GUI, reaguje natychmiast. Tak powinien
    działać interfejs użytkownika w 21 wieku.
    Martwi mnie, że ten 9510 ma tylko 1GB RAM, pamiętam tablety z 1GB
    RAMu i były praktycznie dla mnie nieużywalne z powodu
    nieresponsywności GUI i ciągłego swapowania.

    --
    Marek