  • 1. Data: 2023-02-07 13:32:49
    Temat: Prosty ekran z Androidem z WiFi
    Od: Marek <f...@f...com>

    Potrzebuję prosty "ekran" z Androidem, na który mógłbym zainstalować
    prostą aplikację,
    wymagania:
    - w miarę współczesny Android
    -WiFi
    - mile widziana funkcja touch2wake (dotknięcie ekranu wybudza go)

    Oczywiście mógłbym użyć jakiś stary tablet ale w takim rozwiązaniu
    nie podoba mi się wystający kabel zasilający (USB) oraz brak
    touch2wake ((ja się nie spotkałem w tablecie z taką funkcją.
    Ktoś może mógłby coś polecić?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2023-02-07 13:38:39
    Temat: Re: Prosty ekran z Androidem z WiFi
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    https://boomzi.com/screen-wake-up-apps/ ?
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2023-02-07 17:55:21
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 7 Feb 2023 13:38:39 +0100,
    LordBluzg(R)??<m...@p...onet.pl> wrote:
    > https://boomzi.com/screen-wake-up-apps/ ?

    Testowałeś?
    Jak kilka lat temu interesowałem się tym tematem to nie działało to
    na żadnym budżetowym tablecie do jakich miałem dostęp oraz na jednym
    markowym Samsungu. Problem polegał na tym, że gdy wyłączany był ekran
    to wyłączany był też digitizer i dotyk był po prostu ignorowany.
    Jest kilka współczesnych telefonów (od którejś wersji S Samsunga, na
    pewno S8), w których to działa bo digitizer nie jest usypiany. Ale to
    telefony z wyższej półki.
    Oczywiście nie twierdzę, że teraz to też we wszystkich nie działa ale
    chętnie dowiem się który budżetowy tablet będzie z tego typu
    aplikacjami działał.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2023-02-07 20:33:44
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 07.02.2023 o 17:55, Marek pisze:

    > Testowałeś?

    Przetestuję za 3-4 dni. Mam stary tablet z And4, jakiś Asus 10'' więc
    nie ma problemu ale nie przy sobie.

> [...]
    > kilka współczesnych telefonów (od którejś wersji S Samsunga, na pewno
    > S8), w których to działa bo digitizer nie jest usypiany. Ale to telefony

    S8 generalnie wybudza się po "wciśnięciu" w jednym miejscu ekranu. Mam
    taki, jako awaryjny telefon. Został awaryjnym bo mnie wkurwiał wypukłym
    ekranem, który był podatny na pęknięcia. Nigdy wincyj!

    > Oczywiście nie twierdzę, że teraz to też we wszystkich nie działa ale
    > chętnie dowiem się który budżetowy tablet będzie z tego typu aplikacjami
    > działał.

    Obecnie mam Oppo Reno7 i ma "dwustuk".
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 5. Data: 2023-02-07 21:07:53
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 7.02.2023 13:32, Marek wrote:
> [...]
    > podoba mi się wystający kabel zasilający  (USB) oraz brak touch2wake
    > ((ja się nie spotkałem w tablecie z taką funkcją.

    Kabel zasilający możesz obejść stosując odpowiednią ramkę na ścianę albo
    obudowę.
    Chyba ciężko będzie znaleźć coś lepszego niż tablet.
    Ewentualnie przychodzi mi do głowy ds-kh9510-wte1 - można sobie wgrać
    apkę i działa, ma zasilanie PoE i wifi też.

    --
    Mirek.

  • 6. Data: 2023-02-08 00:44:30
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 7 Feb 2023 21:07:53 +0100, Mirek <m...@n...dev> wrote:
    > Ewentualnie przychodzi mi do głowy ds-kh9510-wte1 - można sobie
    > wgrać
    > apkę i działa, ma zasilanie PoE i wifi też.

    Drogawe toto. A to umie działać z DS-KV6113?
    Ma tak samo responsywne GUI jak 6320? Jedyna rzecz jaką mi się podoba
    w 6320 to mega responsywne GUI, reaguje natychmiast. Tak powinien
    działać interfejs użytkownika w 21 wieku.
    Martwi mnie, że ten 9510 ma tylko 1GB RAM, pamiętam tablety z 1GB
    RAMu i były praktycznie dla mnie nieużywalne z powodu
    nieresponsywności GUI i ciągłego swapowania.

    --
    Marek