    Subject: Re: Prosty w implementacji DAC/codec audio
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: MKi <e...@t...op.pl>
    Date: Thu, 26 Nov 2020 10:19:18 +0100

    Atlantis pisze:
    > Projektuję właśnie urządzenie, które będzie posiadało m.in. funkcję
    > odtwarzania plików audio w paru różnych formatach. Początkowo planowałem
    > zastosować popularny dekoder MP3 zintegrowany z DAC/ADC - vs1003. Miałem
    > z nim już do czynienia i mam przetestowaną bibliotekę do jego obsługi
    > oraz projekt płytki.
    > Takie podejście stworzyło jednak kilka dodatkowych problemów - przede
    > wszystkim ten układ wymaga dodatkowego napięcia, bodajże 2,5V. Ponieważ
    > urządzenie ma być zasilane z akumulatora li-pol, chciałem uniknąć
    > stosowania stabilizatorów liniowych.

> [...]

    To już nie z mojego doświadczenia, ale te płytka uruchomieniowa
    https://www.st.com/en/evaluation-tools/stm32f4discov
    ery.html
    ma w sobie przetwornik CS43L22. Chyba spełnia Twoje wymagania.
    Ogólnie polecam płytki Discovery, dobrze się na nich uczy.
    Mają sporo przykładowego oprogramowania.

    Pozdrowienia,
    MKi