  • Data: 2011-04-01 07:02:36
    Temat: Re: Przednie lampy, a sprowadzane moto.
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "marider" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2011-03-31 23:20, Koczis pisze:
    > I tu jest problem, bo ja najczesciej jezdze w nocy, bo do 22 pracuje i
    > stan
    > wizualny moze byc gorszy, ale swiatla musza swiecic idealnie.
    > Chyba zostaje mi szukanie tylko z europy, bo dopalcac 2 tys, aby zalozyc
    > ori
    > lampe to mi sie zbytnio nie usmiecha, a na allegro to nic nie ma (do R1
    > 2002-03) :(
    >
    > Koczis

    Nabyles sprzeta? ;] Poszukaj lampy na ebay.de czy innych jewropejskich
    (poza UK), moze cos bedzie z uzywek (od biedy uszkodzone i przeszczep
    zwierciadel). Generalnie chyba malo ktory diagnosta jest na tyle kumaty
    zeby zobaczyc jaki numerek e "costam" jest wybity na lampie czy zatrybi
    w ktora strone reflektor swieci. Policjanci tymbardziej :)

    Nie ignoruj przeciwnika. Diagności wiedzą. A że przymykają oko - to tylko im
    chwała za to. Dość mamy bzdurnych zapisów przy tym badaniu technicznym. Inna
    rzecz, że prawidłowo świecące światła bzdurą nie są.

    U mnie w trakcie badania diagnosta na światła nawet nie rzucił okiem, za to
    starannie szukał śladów podginania tablicy rejestracyjnej. Nie znalazł i
    pieczątkę przybijał lekko zaskoczony.