  • Data: 2009-04-08 12:09:47
    Temat: Re: Przegląd motocykla w Krakowie
    Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Kwi, 12:46, Marek <d...@w...pl> wrote:
    > Po drugie nigdy nie pojechałbym do takiej stacji, bo jadę tam po to,
    > żeby ktoś lepiej niż ja znający się na sprzęcie sprawdził i ocenił, co
    > może wymagać uwagi, abym ja jeździł bezpiecznie.

    o, swieta naiwnosci... do "znania sie" to ja mam mechanika. a stacja
    ma podbic pieczatke bez czepiania sie o jedna zaroweczke, czy za
    glosny wydech - zwlaszcza, ze nie ma mozliwosci dokonania zgodnego z
    przepisami pomiaru :P
    nie mowie juz o z tym, ze ci "znawcy" na skp czesto nie maja pojecia
    gdzie szukac tabliczki znamionowej na motocyklu, a niedawno jeden
    krecil nosem na naklejana wersje tejze w monsterze. nie wspominajac o
    przejsciach kolegow, od ktorych wymagano na moto przedniej tablicy
    rejestracyjnej, co zdaje sie tu na grupie bylo opisywane. niech sie
    lepiej wezma za plujace sadza i olejem przedpotopowe jelcze; albo
    znacznie bardziej wspolczesne czerwone kierunki w limuzynach z usiech
    wiec zanim znow okreslisz cos jako "zenujace" i zaufasz diagnoscie z
    skp, przemysl owe rzekome kwestie bezpieczenstwa...
    --
    jeszua
    ck krakoff