  • Data: 2021-03-30 12:40:12
    Temat: Re: Przekaźnik do rozłączania ethernetu
    Od: yabba <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.03.2021 o 12:08, K pisze:

    > Nie lepiej zainwestowac w IT (i sprzet), ktore wie co robi zamiast bawic
    > sie w takie bzdury? Chyba, ze to wynik schizofrenii to wtedy lekarz.

    Nie po to bogaty klient (branża morska) zatrudnia drogiego specjalistę
    od cybersecurity, który ma bardzo kreatywne pomysły, aby jakieś randomy
    z niszowych newsów podpowiadały jak zrobić lepiej.
    Czasem jak klient się uprze na obiektywnie gorsze i droższe rozwiązanie,
    to żadną siła go nie przekonasz.

    yabba