eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaPrzekladnia CVT. › Re: Przekladnia CVT.
  • Data: 2011-04-19 13:30:18
    Temat: Re: Przekladnia CVT.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Jaroslaw Berezowski" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:0g0088-8c9.ln1@news.yarross.net.pl...
    > Dnia Tue, 19 Apr 2011 10:37:20 +0200, J.F. napisał(a):
    >> Jak tam juz jest silnik elektryczny, to moze wystarczy
    >> popracowac nad
    >> zasilaczem.
    > W silniku BLDC niespecjalnie sie da. Generalnie, zeby pracowac ze
    > stalym
    > przelozeniem, potrzeba a) silnika, co daje wystarczajacy moment w
    > okolicy
    > rozruchu, zeby podjechac pod maksymalne projektowane wzniesienie
    > ze
    > startu zatrzymanego, b) silnika ze sterowanym wzbudzeniem, ktore
    > pozwala
    > na osiagniecie charakterystyki staly_moment/stala_moc albo
    > podobnej.

    No i akurat w silnikach DC nie ma problemu z utrzymaniem momentu -
    moment zalezy od pradu, prad od grubosci drutu.
    Oraz chlodzenia - a silnik wolno krecacy sie slabo sie chlodzi.

    Ale zapewnienie wysokiego momentu moze byc trudne - wymaga duzo
    miedzi i stali w silniku. Lepsza przekladnia.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: