    Date: Fri, 8 Apr 2022 20:06:44 +0200
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: Przekop Mierzei Wiślanej ukończony a koparki dalej kopią

    W dniu 08.04.2022 o 18:42, a a pisze:
> [...]
    dojdą do tego żaglówki, to przejazd samochodem będzie:
    >>> zamkniety
    >>> zamknięty
    >>> zamknięty\
    >>> otwarty
    >>> zamknięty
    >>> zamknięty

    > Dobrze wychowane kutry nocą śpią i nie zakłócają nocnej ciszy

    Tam są po to dwa mosty, by zawsze jeden z nich był otwarty. Wyszło im
    widać taniej, niż jeden na tyle wysoki, by przepływało się pod nim.
    Natomiast na rybołówstwie się mało znam, ale wydaje mi się, że te kutry
    właśnie nocą, a przynajmniej wieczorem wypływają :-)

    --
    Robert Tomasik