  • Data: 2009-06-21 21:31:14
    Temat: Re: Przełącznik RGB
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Irokez pisze:

> [...]
    [...]
    > A o tym to nie wspominałeś... Nie wiem jakie mają odporności na
    > przeciążenia te przekaźniczki.

    Jeżeli spodziewane są wstrząsy to można taki przekaźnik bistabilny (z
    dwoma cewkami) cały czas popędzać prądem (o ile pozwala na to producent
    w dokumentacji). Na pewno się nie przełączy niekontrolowanie. W
    normalnym przekaźniku jest problem w tym, że w jednym ze stanów prąd nie
    płynie. A o widzimisię kotwy w obliczu wstrząsów decyduje tylko mała
    sprężynka.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/