    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Przenosiny Nju --> Play
    Date: Mon, 6 Jun 2022 17:34:51 +0200

    "Eneuel Leszek Ciszewski" t7cigh$1gna$...@g...aioe.org

    > W kiosku z gazetami kupiłem starter *Nju*; wydoiłem majówkowy
    > internet -- przydał się, albowiem właśnie wtedy zaszwankowało
    > międzyblokowe połączenie; wydzwoniłem niemal 30 groszy -- znaczną
    > część zabrało Google automagicznym SMS; na Poczcie zleciłem
    > przenosiny do Play; dostałem info via SMS, że *Plus* zgłasza problem...

    Numer jest zaczarowany...
    ======
    Dzień dobry, co mogę dla Ciebie zrobić?

    Klient 16:48
    Dzień dobry. 03 czerwca zleciłem na Poczcie przeniesienie numeru xxxxxxxxx
    do Play. Wniosek został wysłany do Plusa, ale przenoszony numer jest w Nju.

    avatar 16:50
    Proszę o chwilę cierpliwości.
    W tej sprawie przekieruję czat do odpowiedniego działu

    .
    .

    avatar 16:52
    Cześć! Opisz mi proszę sytuację, postaram się pomóc

    Klient 16:53
    03 czerwca zleciłem przeniesienie numer do Play. Poczta nie pyta, gdzie
    jest przenoszony numer. Wniosek trafik do Plusa -- numer jest w Nju.

    avatar 16:56
    Z tego co widzę ten numer jest już w naszej sieci. W systemie wszystko
    wygląda w porządku. Czasami pojawia się sytuacja, w której ustawienia
    karty SIM automatycznie się resetują, ale nie martw się - przeprowadzę
    na karcie SIM synchronizację ustawień w celu poprawy działania usług.
    Proszę za 15 minut wyłączyć urządzenie i włączyć ponownie, dobrze?
    Zmiany mogą zostać wprowadzone w ciągu 24 godzin. Czy mogę Ci
    jeszcze jakoś pomóc?

    Klient 16:57
    Rozmawiamy o numerze xxxxxxxxx?

    avatar 16:58
    Tak, dokładnie

    Klient 16:58
    OK.
    U mnie nadal ten numer jest w Nju. Sprawdzę, czy SIMka Play daje
    się uruchomić. Nie widzę tego numeru w aplikacji telefonicznej.

    avatar 17:01
    Ach przepraszam, aktywny jest numer tymczasowy. Twój dotychczasowy
    operator zgłosił problem z przeniesieniem Twojego numeru do PLAY.
    Proces został przerwany. Skontaktuj się z nim w celu wyjaśnienia
    nieprawidłowości, a następnie odwiedź Salon PLAY, aby ponownie
    złożyć wniosek.

    Klient 17:01
    Proszę o przeczytanie tego, co napisałem.
    Wniosek trafił do Plusa -- numer jest w Nju.

    avatar 17:02
    Rozumiem, tak jak wspomniałem nie jest to zależne od nas.
    Musisz skontaktować się w tej sprawie ze swoim poprzednim
    operatorem My nie mamy możliwości przeniesienie nie naszego
    numeru do innego operatora

    Klient 17:02
    Kontaktowałem się. Nju nie dostał wniosku.
    Czy Pan może mnie czytać?
    Czy piszę nie po polsku?

    Klient 17:03
    Wysłaliście wniosek pod zły adres.
    Chcę przenieść numer z NJU, nie z Plusa. Wysłaliście wniosek do
    Plusa. Plus to Polkomtel, Nju to Orange. Numer xxxxxxxxx jest
    w Nju, czyli w Orange -- jest, co przed chwilą sprawdziłem.

    avatar 17:05
    Rozumiem, w takiej sytuacji proszę udać się do salonu Play,
    aby ponowić wniosek.

    Klient 17:05
    OK.
    Przeczytana
    ======

    Wcześniej dostałem taką odpowiedź:

    ======
    Odpowiedź na zgłoszenie
    nr 264126039 z 3 czerwca 2022 roku

    Dzień dobry!
    Otrzymałam zgłoszenie, które dotyczyło przeniesienia numeru.
    6 czerwca skontaktowałam się z Panem, ale nie udało się nam
    porozmawiać. Numer xxxxxxxxx był przenoszony z sieci Plus do
    sieci Play. Plus zgłosił problem z przeniesieniem Pana numeru.
    Dlatego musieliśmy anulować wniosek o przeniesienie numeru.
    Proszę, żeby kontaktuj się Pan z siecią Plus, żeby wyjaśnić
    sprawę. Następnie udał się naszego punktu i złożył nowy wniosek.

    Z poważaniem
    ======

    na taką prośbę:

    ======
    pt., 3 cze, 18:01

    Za pośrednictwem Poczty złożyłem 02 bm. (wczoraj) wniosek o przeniesienie
    telefonicznego numeru xxx xxx xxx z Nju do Play.

    Z niewiadomej mi przyczyny wniosek trafił do Polkomtelu, zamiast do Orange,
    gdzie został odrzucony; Nju twierdzi, iż takowy wniosek nie wpłynął do Nju
    i skierował mnie do Play

    Proszę o pomoc.

    Leszek Ciszewski
    ======

    po której odpisałem:

    ======
    14:30 (2 godziny temu)

    Problem w tym że numer jest w Nju, czyli Orange -- nie w Plusie...
    Wniosek należy wysłać do Nju, nie do Plusa...

    LC
    ======

    Może nie ma tu czarów? Może jest gorąco?...

    -=-

    Kolejny numer Nju też będzie tak zaczarowany?... ;)

    --