    From: Artur Zabroński <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Date: Fri, 9 Oct 2009 11:36:10 -0700 (PDT)

    On 9 Paź, 20:11, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Przymierzam się do "następnego kroku". Zależy mi na ABS i chętnie widziałbym
    > wtrysk. Wtrysk z jednego powodu - irytuje mnie ssanie w moim GS. Dopóki nie
    > przejadę z 4-5 km to albo wyje na luzie na 3.5 k obr, albo grozi zgaśnięciem
    > na postoju, np. na światłach.

    Czy już jesteś wyznawcą, że bez ABS-u to nie jest motocykl i można
    takim skoczyć tylko rano po bułki i to też nie za daleko? ;-) A tak na
    poważnie to coś nie tak masz ze ssaniem, poza tym nikt nie każe Ci
    jechać na full ssaniu. Odpalasz silnik na full ssaniu po kilkunastu
    sekundach zdejmujesz do momentu aż obroty spadną do jakichś 2krpm i
    jedziesz, chwilę później zdejmujesz całkiem. Możesz sobie założyć też
    świece irydowe - pozwalają szybciej zdjąć ssanie.

    --
    Artur