    From: fv <f...@c...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Date: Fri, 09 Oct 2009 23:51:40 +0200

    Marcin N pisze:
    > Przymierzam się do "następnego kroku". Zależy mi na ABS i chętnie
    > widziałbym wtrysk.

    Jako osoba która przesiadała się z GS 500 na Suzuki GSX 650F mogę ci
    powiedzieć dwie rzeczy:
    a) ABS jest całkowicie niezbędny i nie daj się przekonać że nie, bo
    będziesz żałował. Pamiętaj że ci co odradzają tylko piszą a ty kiedyś
    rzeczywiście wjedziesz na olej na mokrej drodze...
    b) wtrysk jest mocno przeceniany i ostro przereklamowany. Jego jedyną
    przewagą techniczną nad gaźnikami jest chiptuning

    > Fazera trochę się boję - 98 KM mnie napawa strachem. Czy CBF będzie
    > dobrym wyborem? A może jeszcze jakiś w tej klasie ma ABS?

    Szczerze mówiąc to będziesz szybko żałował, że wziąłeś tak słaby
    motocykl na drugi. Może ten Fazer jakoś fajnie jeździ (nie sprawdzałem),
    ale generalnie na twoim miejscu poszukałbym:
    - Suzuki SV 1000S z ABS
    - Honda CBF 1000 z ABS
    - Suzuki Bandit 1250S ABS

    Opcjonalnie super sprzętem jest BMW F800S.

    Może to głupio zabrzmi, ale jeśli pojeździłeś trochę na GS a nie masz
    kasy na to żeby za rok znów zmieniać, to weź litra. Bez tego nie ma
    właściwie jazdy, a dodatkowo te szejsetki mają kiepskie zawiechy i tylko
    się męczysz i żałujesz, że tracisz czas i kasę

    Ja bym drugi raz swojego nie kupił - ale to w 50% przez brak ABS.

    PS: tak wiem, chrzanię, PLONK, idź szatanie
    --
    fv