    From: "smoq" <p...@p...fm>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Date: Sat, 10 Oct 2009 10:23:42 +0200

    Użytkownik "fv" <f...@c...com> napisał w wiadomości
    news:haobep$ruv$1@inews.gazeta.pl...
    > Marcin N pisze:

    > Szczerze mówiąc to będziesz szybko żałował, że wziąłeś tak słaby
    > motocykl na drugi. Może ten Fazer jakoś fajnie jeździ (nie sprawdzałem),
    > ale generalnie na twoim miejscu poszukałbym:
    > - Suzuki SV 1000S z ABS
    > - Honda CBF 1000 z ABS
    > - Suzuki Bandit 1250S ABS
    >
    > Opcjonalnie super sprzętem jest BMW F800S.

    Akurat ta beemka mnie rozczarowała, mialem okazje sie przejechac
    bielsko>katowice i jakos tak bardzo nim rzucało od silnika. Predkosc Vmax
    dochodzi na tym sprzecie o dziwo prawie 200 kmh, nie wiem czy licznik nie
    przeklamuje.

    Kolega jezdzil na CBF1000 i z tej trojki to naciekawszy wybor imho, ale
    chyba w rocznikach o ktorych pisze pierwszy w wątku chyba jeszcze jej nie
    było. Inny moj kolega ma bandita 1250, tez na nim jezdzilem nie mozna sie do
    niczego przyczepic, w rocznikach porządanych to był 1200 na
    gaźnikach.Jednake ta honda mi bardziej sie podoba, na pewno ma lepszy abs,
    no i alu rame. SV-ka to chyba jednak zupelnie inne moto niz fazer bandit
    czy CBF, pozycja zupelnie inna. Najwazniejsza rzecz, ktorej nie napisał
    ojciec wątku, to ile chcialby wydac, stąd był mój pierwszy post, który
    właśnie wskazywał że niedoprecyzowany jest temat poszukiwań.
    Do Artura Zabrońskiego: nie, nie jestem posiadaczem BMW i nie zamierzam nic
    sprzedawac
    Do Tytusa: spotkaj sie z uzytkownikami BMW, porozmawiaj, popytaj dowiesz sie
    ze wcale nie trzeba wymieniać wału co 25kkm, jak tego że serwis jest moze
    drozszy niz w kawasaki ale na pewno nie jest drozszy od serwisu suzuki,

    --
    pzdr smoq
    vzr1800; gsx1300r